  • 21. Data: 2011-02-18 14:58:10
    Temat: Re: komornik
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Fri, 18 Feb 2011 12:43:06 +0100, "Marcin Wasilewski"
    <j...@a...pl> wrote:

    > Sam jesteś naiwny. Sądząc po pisowni to koleś fizycznie pracuje, a jak
    >się nie jest lekarzem, prawnikiem, czy innym specjalistą i pracuje się w
    >pełnym wymiarze to ciężko np. na budowie na dwa etety robić.

    Err... słowem, wśród pracowników fizycznych takie zjawiska, jak
    "fucha" czy "zapłata gotówką" nie występują?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 22. Data: 2011-02-18 15:18:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "greg" <g...@a...pl> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
    > witam mam komornika na pesji z powodu zaleglych alimetow zabiera mi
    > 60% od stycznia zajol mi konto na kturym jestem tylko upowazniony a
    > moje wynagrodzenie to 1300 zl na reke. czy komornik ma prawo zabrac z
    > konta reszte pesji?

    Jesli to konto nie jest Twoje, to na jakiej podstawie je zajal?

  • 23. Data: 2011-02-18 20:50:18
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Szczególnie jeśli ojciec prosił Jaśnie Wielką Niedo...aną Gówniarę Od Wczoraj
    Sędzinę o opieke nad dziećmi, ale matka niestety nie była ku.wą, alkoholiczką
    i ćpunką w jednym (spełniała tylko dwa z tych warunków).

    -----

    > wyobra=BC sobie matk=EA jego dzieci, kt=F3ra znaj=B1c polsk=B1
    rzeczywisto=B6=E6 nie ma co do garnka w=B3o=BFy=E6, a do pracy nie p=F3jdzie,
    bo jej na przedszkole i =BF=B3obek nie sta=E6.
    > Przyznawa=E6 si=EA publicznie, =BFe si=EA nie p=B3aci aliment=F3w, i
    jeszcze prosi=E6 o rad=EA, jak si=EA dalej od tego wykr=EAca=E6, dla mnie
    zakrawa na bezczelno=B6=E6.

  • 24. Data: 2011-02-18 20:54:51
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Statystycznie to jej koleżanki już się puściły, więc i ona chciała i było jej
    wszystko jedno z kim.
    Statystycznie: "Bo potem i tak najgłupsza i najbardziej puszczalska dupa
    dostanie dzieci i alimenty z których da się samemu pożyć i na kiecki starczy,
    a facet kopa od Sądu"

    -----

  • 25. Data: 2011-02-18 21:21:50
    Od: g...@o...pl

    > Przyznawać się publicznie, że się nie płaci alimentów, i jeszcze prosić o
    radę, >jak się dalej od tego wykręcać, dla mnie zakrawa na bezczelność.

    Chyba że to nie jego dziecko.

  • 26. Data: 2011-02-18 21:27:16
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 18.02.2011 22:21, g...@o...pl wrote:

    > radę,>jak się dalej od tego wykręcać, dla mnie zakrawa na bezczelność.
    >
    > Chyba że to nie jego dziecko.

    To teraz kaza placic alimenty za cudze dzieci? o_O

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 27. Data: 2011-02-18 21:39:36
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości

    > To teraz kaza placic alimenty za cudze dzieci? o_O

    A to nie wiedziałeś, że dobro dziecka jest najważniejsze?

    Jak uznasz ojcostwo, to nawet jak się za rok dowiesz, że to sąsiad twą żonę
    wspomagał i badania to potwierdzą, od alimentów Cię to nie uwolni.

    Jak kobieta powie, że jej zrobiłeś dziecko, to pomimo domniemania
    niewinności, to ty będziesz na swój koszt udawadniał, że nie jesteś
    wielbłądem.

  • 28. Data: 2011-02-18 21:45:19
    Od: g...@o...pl

> [...]

    > Jak kobieta powie, że jej zrobiłeś dziecko, to pomimo domniemania
    > niewinności, to ty będziesz na swój koszt udawadniał, że nie jesteś

    Ciekawy wątek :) No ale jak na swój koszt ktoś udowodni, że to nie on, wtedy
    może zwrócic się o zwrot kosztów do pomawiającej? I odszkodowanie np. za swój
    stracony czas?

  • 29. Data: 2011-02-18 22:29:44
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 18.02.2011 22:39, Marcin Wasilewski wrote:
> [...]
    >
    > Jak kobieta powie, że jej zrobiłeś dziecko, to pomimo domniemania
    > niewinności, to ty będziesz na swój koszt udawadniał, że nie jesteś

    No to ubogie kobiety - do dziela! Ojcem jest Kulczyk, Solorz, czy kto
    tam jeszcze w naszym kraju mial duzo kasy... Zanim sie wybronia w
    naszych sadach, to kilka milionow skapnie...

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 30. Data: 2011-02-18 23:19:09
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawy wątek :) No ale jak na swój koszt ktoś udowodni, że to nie on,
    > wtedy może zwrócic się o zwrot kosztów do pomawiającej? I odszkodowanie
    > np. za swój stracony czas?

    1) Jak udowodni to tak, ale testy genetyczne są dość drogie, a nikt za
    ciebie za nie nie zapłaci. Więc nie masz kasy, to masz pozamiatane.
    2) Odszkodowanie? Niby za co? Że ktoś Cię po sądach przetargał? LOL, to nie
    Hameryka.

    Ogólnie w ramach rozrywki polecam poczytać prawo rodzinne - w ramach
    "równości" płci facet ma przesrane. A wszystko to dla dobra dziecka...