  • 1. Data: 2005-04-29 09:55:31
    Temat: karta przedpłacona we Francji... czyjest?
    Od: "bclz" <n...@i...pl>

    Chodzi mi o odpowiednik karty PODRÓZNIK wydawanej w PL przez ING BS
    Czy takoawą tam mozna gdzieś kupić? A raczej GDZIE mozna kupić?

  • 2. Data: 2005-04-30 17:18:22
    Temat: Re: karta przedpłacona we Francji... czyjest?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    bclz <n...@i...pl> wrote:
    > Chodzi mi o odpowiednik karty PODRÓZNIK wydawanej w PL przez ING BS
    > Czy takoawą tam mozna gdzieś kupić? A raczej GDZIE mozna kupić?

    Jakos tak malo ludzi z zacieciem bankowym zna w tej podstawowej (nie
    uzytkowej) wersji takowy jezyk. Stad i o tym rynku malo sie u nas
    pojawia informacji. Niemiecki, angielski, amerykanski - spoko looz, ale
    taka egzotyka? :)
    Pytaj moze w jakims Lukasie, czy teraz Eurobanku ;) Moze tam beda
    wiedziec :P

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-04-30 23:01:04
    Od: f...@T...fiut.org (Franz)

    bclz wrote:

    > Chodzi mi o odpowiednik karty PODRÓZNIK wydawanej w PL przez ING BS
    > Czy takoawą tam mozna gdzieś kupi&#263;? A raczej GDZIE mozna kupi&#263;?

    To znaczy chodzi ci o karte ktora mozesz kupic we Francji??
    No to wrzuc do googla: pre-paid visa mastercard bank site:fr - powinienes
    dostac serwisy z domeny .fr gdzie moze znajdziesz cos.

    Ja znam tylko https://www.chronocash.com - ale ktos na nich narzekal ze
    sie grzebia z fundingiem karty.

    --
    Franz

  • 4. Data: 2005-05-01 07:57:16
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Franz" <f...@T...fiut.org> napisał

    > Ja znam tylko https://www.chronocash.com - ale ktos na nich narzekal ze
    > sie grzebia z fundingiem karty.

    LOL - ales ty swiatowy czlek jest...
    a moglbys maluczkim po polsku powiedziec, Z CZYM oni sie grzebia?

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2005-05-01 21:01:58
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 30 Apr 2005 19:18:22 +0200, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >taka egzotyka? :)
    >Pytaj moze w jakims Lukasie, czy teraz Eurobanku ;) Moze tam beda

    Jeszcze www.bise.pl
    Maja polska i francuska wersje WWW. Chyba Francuzi zakazali
    udostepnienia wersji angielskiej :-)

    G.

  • 6. Data: 2005-05-02 18:11:01
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Franz napisał(a):

    > To znaczy chodzi ci o karte ktora mozesz kupic we Francji??
    > No to wrzuc do googla: pre-paid visa mastercard bank site:fr - powinienes
    > dostac serwisy z domeny .fr gdzie moze znajdziesz cos.

    Sugerowałbym użyć zamiast "prepaid" "prepayee" (z akcentem nad drugim e
    od końca). Tam mają językową anglofobię (np. komputer - ordinateur, bajt
    - octet etc. :-) )

    [Ciach]

    Przemek