  • 1. Data: 2005-04-28 21:48:38
    Temat: (VW) 417,97 zamiast 400
    Od: Yooseph <y...@n...megapolis.pl.invalid>

    Cześć!

    Czy ktoś wie dlaczego gdy wypłacałem 400 zł z konta w VW E-direct w
    bankomacie PKO SA, konto zostało obciążone na 417.97?

    Dziś za późno żeby dzwonić do banku.

    Może ktoś się z tym spotkał?

    Pozdrawiam
    Y.

    y...@m...pl
    --------------------

  • 2. Data: 2005-04-28 22:18:27
    Temat: Re: (VW) 417,97 zamiast 400
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Cześć!
    >
    > Czy ktoś wie dlaczego gdy wypłacałem 400 zł z konta w VW E-direct w
    > bankomacie PKO SA, konto zostało obciążone na 417.97?

    Wiem nawet więcej, to nie był bankomat PKO SA tylko PKO BP ;-P

    Podobno PKO postanowiło przewalutowywać
    przez &#8364; wszystkie wypłaty w swoich bankomatach
    w ramach ekspansji na rynki Europy Zachodniej ;-D
    http://biznes.onet.pl/2,1226565,prasa.html

    ps.
    nie jesteś pierwszy, ani jedyny,
    poczytaj wątek "Inteligo postanowiło mnie dziś wkurzyć"

  • 3. Data: 2005-04-28 23:16:10
    Od: Yooseph <y...@n...megapolis.pl.invalid>

    On 29 Apr 2005 00:18:27 +0200, "S.T." <n...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >ps.
    >nie jesteś pierwszy, ani jedyny,
    >poczytaj wątek "Inteligo postanowiło mnie dziś wkurzyć"

    Cześć
    Ogólnie to dziwna sprawa.
    Jednego jednak jestem pewien: to na 100% był bankomat PKO SA (z
    żubrem).

    y...@m...pl
    --------------------

  • 4. Data: 2005-04-28 23:26:16
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Cześć
    > Ogólnie to dziwna sprawa.
    > Jednego jednak jestem pewien: to na 100% był bankomat PKO SA (z
    > żubrem).

    A soft mial Zubrowy czy kafle? :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-04-28 23:36:41
    Od: "S.T. " <n...@g...pl>

    > Ogólnie to dziwna sprawa.
    > Jednego jednak jestem pewien: to na 100% był bankomat PKO SA (z
    > żubrem).

    No to wygląda na to, że żubr się zaraził od skarbonki ;-)
    przy okazji wirus zmutował i stał się bardziej złosliwy ;-)
    bo wg schematu Inteligo, 400 zł powinno Cię kosztować
    "tylko" 413,10 ...

    W każdym bądź razie taki wysyp podobnych przypadków
    jest raczej niecodziennym zjawiskiem ...
    Rano dzwoń z reklamacją, jak czegoś się dowiesz
    to daj znać.

  • 6. Data: 2005-04-28 23:36:44
    Od: "S.T. " <n...@g...pl>

  • 7. Data: 2005-04-29 05:31:50
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    S.T. wrote:

    > W każdym bądź razie taki wysyp podobnych przypadków
    > jest raczej niecodziennym zjawiskiem ...
    > Rano dzwoń z reklamacją, jak czegoś się dowiesz
    > to daj znać.

    zgłaszam coś podobnego - bankomat Pekao SA, karta Fortisa - zaksięgowano
    ponad 107zł

    pozdro
    trainer

  • 8. Data: 2005-04-29 06:36:10
    Od: janoush <j...@i...pl>

    trainer napisał(a):
    > S.T. wrote:
    >
    > zgłaszam coś podobnego - bankomat Pekao SA, karta Fortisa - zaksięgowano
    > ponad 107zł

    U mnie podobnie:
    Wypłata 150 --> zaksiegowano 160,78.

    FortisLinka po wczorjszej reklamacji, dziś o 7.14 :) zeznała, że to Visa
    przesłała im złe rozliczenia.
    Z sytuacji wygląda, że faktycznie w Visie coś się po... zajączkowało... :)

    A, i jeszcze dodała, że już dziś rano dostali korektę rozliczeń...

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 9. Data: 2005-04-29 09:12:34
    Od: Yooseph <y...@n...megapolis.pl.invalid>

    On Thu, 28 Apr 2005 23:36:41 +0000 (UTC), "S.T. "
    <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    >W każdym bądź razie taki wysyp podobnych przypadków
    >jest raczej niecodziennym zjawiskiem ...
    >Rano dzwoń z reklamacją, jak czegoś się dowiesz

    Witam ponownie

    Po zadzwonieniu do VW Banku i oczekiwaniu 10 minut na połączenie z
    konsultantem, dowiedziałem się od pani, że "visa skalkulowała
    transakcje po błędnym kursie". Ponadto wszystkie takie operacje maja
    zostać wyrównane bez konieczności składania reklamacji (ja chciałem
    złożyć, ale pani powiedziała że nie trzeba).

    y...@m...pl

  • 10. Data: 2005-04-29 20:12:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "trainer"

    > zgłaszam coś podobnego - bankomat Pekao SA, karta Fortisa -
    > zaksięgowano ponad 107zł

    sprawdzilem swoje operacje VE Fortisa bo a nuż prowizje wprowadzili?
    - z bankomatow PKOBP i BZWBK prowizji nie pobierają
    *** blad ***