  • 1. Data: 2005-04-29 08:32:37
    Temat: Czy ktoś widział ofertę na lepszy kredyt gotówkowy ?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    Chodzi mi o lepsze warunki na odtrzymanie i spłatę kredytu.

    Najlepsze co znalazłem to:

    1% prowizji.
    11,49% zmienna stopa bez względu na kwotę kredytu.

    Kredyt dają bez poręczycieli, wystarczy zaświadczenie o zarobkach,
    dodatkowo podpisuje się (a jakże) weksel i to chyba in blanco.
    Ale w umowie jest napisane, że zgadzam się na egzekucję do kwoty
    kredytu.
    Wniosek rozpartywany w ciągu kilku dni, jak na razie zawsze pozytywnie
    :).

    Czy jest coś lepszego ? Chcę 10k PLN na 2 lata.
    Oglądałem oferty banków i nie znalazłem, ale na pewno nie sprawdziłem
    wszystkich, może ktoś ostatnio brał taki kredyt gotówkowy i miał
    lepsze warunki ?

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 2. Data: 2005-04-29 10:06:24
    Temat: Re: Czy kto? widział ofertę na lepszy kredyt gotówkowy ?
    Od: gollum <n...@u...pl>

> [...]
    > Oglądałem oferty banków i nie znalazłem, ale na pewno nie sprawdziłem
    > wszystkich, może ktoś ostatnio brał taki kredyt gotówkowy i miał

    Bardzo wygodny jest kredyt ratalny w mBanku, troche wyższa prowizja i
    oprocentowanie, ale odsetki liczą tylko od wykorzystanego kredytu, wobec
    czego można mnie sporo niższe oprocentowanie

  • 3. Data: 2005-04-29 14:44:00
    Od: "Jarek23" <j a r e k (at) l i f e . p l>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > dodatkowo podpisuje się (a jakże) weksel i to chyba in blanco.
    > Ale w umowie jest napisane, że zgadzam się na egzekucję do kwoty

    A kto i gdzie ma taką ofertę ?

    pzd
    Jarek

  • 4. Data: 2005-05-05 11:42:19
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 29 Apr 2005 16:44:00 +0200, "Jarek23" <j a r e k (at) l i f e
    . p l> wrote:

    >A kto i gdzie ma taką ofertę ?
    Ja taką mam :)
    A dał mi ją Bank Pocztowy S.A.
    Lepszej nie znalazłem ...
    Ale to chyba ograniczona oferta dla pracowników pewnego
    przedsiębiorstwa :)).

    pzdr,
    Dentarg

  • 5. Data: 2005-05-05 17:40:32
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > 11,49% zmienna stopa bez względu na kwotę kredytu.

    I tu może być pies pogrzebany, o ile nie jest ona oparta o jakiś wskaźnik
    (WIBOR,...).
    Bodajże kiedyś było o takiej "promocyjnej" ofercie, która potem zamieniła się w
    całkiem niepromocyjną. Broń Boże nie kraczę, ale dopytaj lepiej.

    Pozdrawiam
    Jacek