  • 1. Data: 2006-05-02 17:20:02
    Temat: karta przedpłacona Visa czy Visa Electron ??
    Od: "Adrian" <a...@g...pl>

    Witam

    Dzieki waszej uprzejmosci dowiedziałem się że istnieje coś takiego jak karta
    przedpłacona.

    Teraz mam pytanie czy lepiej żeby karta taka była Visa czy Visa Electron
    ?? - mi się wydaje ze visa

    Z tego co przegladalem rozne strony sklepow internetowych to nie na kazdym
    widnialo logo VISA ELECTRON - wiec domyslam sie ze nie zaplace tam wlasnie
    taka karta - informacje tego typu znalazlem takze w google.

    Z tego co przeglądalem oferty banków to tylko ING BANK oferuje karte
    przedplacona VISA.

    Jak to naprawde jest ??

    pozdr

    Adrian

  • 2. Data: 2006-05-03 10:39:06
    Temat: Re: karta przedpłacona Visa czy Visa Electron ??
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Adrian"
    > Teraz mam pytanie czy lepiej żeby karta taka była Visa czy Visa
    > Electron ?? - mi się wydaje ze visa (...)
    > Z tego co przeglądalem oferty banków to tylko ING BANK oferuje karte
    > przedplacona VISA.

    jesli Visa Electron pozwala placic w internecie to nazwa Electron
    jest dla coiebie nieważna - np taka jest VE Inteligo
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34520

    Ale przedplaconą Vise ING o nazwie eKarta sam posiadam i uzywam
    czesciej placac nią w sklepie (na podpis) niż w internecie
    Spytaj w oddziale z jaką datą mają, bo jak kupwać to taką co ma
    przed sobą 1,5 do 2 lat a nie taką na 1/2 roku

    I koniecznie otworz sobie ING OKO - to takie konto lokacyjne
    z troche lepszym oprocentowaniem z ktorego raz na miesiac
    za darmo mozna cos wyjac lub przelac nie zrywajac zadnych terminow
    Otwarcie tego konta jest niezbedne (mozesz na niego nic nie wplacac)
    zeby dostac dostep internetowy i miec prze net podglad na konto
    twojej eKarty.
    Powyzszy zestaw kont i dostepu przez internet nic cie nie kosztuje
    (oprócz jednorazowego zakupienia eKarty)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2006-05-03 17:01:47
    Od: "Adrian" <a...@g...pl>

    dzieki za wyczerpujaca odpowiedz