  • 1. Data: 2006-05-02 18:13:19
    Temat: mBank - konkurs Union Investment - pomylka czy oszustwo?
    Od: "Marcin" <w...@n...com>

    Witam

    Jezli ktos bral udzial w promocji mB gdzie wedlug banerow na stronie mB
    mial byc do wygrania zestaw bezprzewodowy klawiatura plus mysz firmy
    Logitech
    to moze sie zdziwic. Po ogloszeniu wynikow okazuje sie, ze juz nie Logitech
    tylko Labtec.
    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=7
    58178&t=758178&sr=dd&pn=1

    Do banku niby przyczepic sie nie mozna, bo w regulaminie nie podal jakiej
    firmy ma byc zestaw (chociaz na banerach wtraznie bylo napisane Logitech).
    Niby Labtec to jakas marka Logitecha ale troche mnie dziwi, ze bank posuwa
    sie do takich 'przekretow'.A moze to tylko pomylka i jednak beda rozsylac
    Logitechy? ;)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-05-02 18:58:14
    Od: "MariuszJ" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <w...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie do takich 'przekretow'.A moze to tylko pomylka i jednak beda rozsylac

    Witam
    Zamiast się pieklić wystarczy przeczytać regulamin, a sczególnie pkt 4.:

    V. Nagrody Konkursowe

    1. Pula nagród promocyjnych jest zamknieta.

    2. Łaczna pule nagród w Konkursie stanowi 100 zestawów: klawiatura
    bezprzewodowa plus mysz bezprzewodowa.

    3. Nagrody w Konkursie składaja sie z dwóch czesci: nagrody rzeczowej w
    postaci zestawu klawiatura bezprzewodowa

    plus mysz bezprzewodowa o wartosci 93 zł i pienieBnej w wysokosci
    stanowiacej równowartosc 11,11% wartosci

    nagrody rzeczowej (stanowiacej wartosc zryczałtowanego podatku).

    4. Fundator nagród zastrzega sobie prawo do zmiany Nagród, o których mowa
    powyBej na inne o tej samej wartosci, bez

    podawania przyczyn dokonanych zmian.

  • 3. Data: 2006-05-03 05:11:46
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "MariuszJ" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    > Zamiast się pieklić wystarczy przeczytać regulamin, a sczególnie pkt 4.:

    Wlasnie o to chodzi, ze zgodnie z regulaminem wszystko jest w porzadku.
    Natomiast na stronach zachecajacych do udzialu w promocji bylo wyraznie
    napisane Logitech a nie Labtec. Co uwazam za dzialanie nieetyczne
    i cos zblizonego do oszustwa. Jezeli mB uwaza, ze to jest to samo
    to mogl na stronach zachecajacych do udzialu napisac, ze do wygrania jest
    Labtec i by nie bylo problemu.
    Dla mnie Logitech i Labtec to jednak nie sa takie same ani porownywalne
    wyroby.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2006-05-21 10:08:06
    Od: Lee <l...@n...inv>

    >Po ogloszeniu wynikow okazuje sie, ze juz nie

    Tez mi sie to nie podoba

    Niestety - rozeslali labteci

    >4. Fundator nagród zastrzega sobie prawo do zmiany Nagród, o których mowa
    >powyBej na inne o tej samej wartosci

    No nie wiem, poszukiwanie w googlach: Labtec ultra flat wireless desktop
    dalo rozne ceny, raczej nizsze niz 93 zl

  • 5. Data: 2006-05-21 10:21:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin napisał(a):

> [...]
    > Logitech
    > to moze sie zdziwic. Po ogloszeniu wynikow okazuje sie, ze juz nie Logitech

    59691&t=759691&sr=dd&pn=1