  • 1. Data: 2003-08-02 15:38:45
    Temat: karta kredytowa
    Od: "Barti" <b...@N...tenbit.pl>

    Witam!
    Mama taki klopot - pracuje na umowe zlecenie (student) i zaden bank jak
    narazie nei chce mi z tego powodu dac karty kredytowej (namwet mbank VE).
    Czy znacie mzoe bank, ktory nei robi z tym problemow. albo mzoe znacie jakas
    sztuczke, zeby dostac taka karte?
    pozdrawiam
    p.s. w bzwbk powiedzieli mi, ze przeszkoda jest to, ze jestem samotny
    (zona to chyba kosztuje, a nie daje zyski ;) )

  • 2. Data: 2003-08-02 15:45:59
    Temat: Re: karta kredytowa
    Od: "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl>

    Multibank - możesz dostać kartę zakładając na okres ważności karty lokatę o
    wysokości bodajże 110% limitu jaki chcesz mieć.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 3. Data: 2003-08-02 15:52:15
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusj@.interia.pl> napisał w wiadomości
    > Multibank - możesz dostać kartę zakładając na okres ważności karty lokatę
    > wysokości bodajże 110% limitu jaki chcesz mieć.

    BPH PBK ma podobnie i Millennium. IMHO Millennium ma najbardziej przyjazny
    sposob zdobycia karty pod lokate.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-08-02 18:25:22
    Od: "Commeta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Barti" <b...@N...tenbit.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > narazie nei chce mi z tego powodu dac karty kredytowej (namwet mbank VE).
    > Czy znacie mzoe bank, ktory nei robi z tym problemow. albo mzoe znacie

    mBank Ci nie chciał dać swojej Ve ?? dziwne dosyć,
    Pozostaje Ci poprosić o KK zakładając lokatę, zajrzyj do Multi, do BPHu (ale
    tu niezbyt korzystnie) ew. do Millenium.
    Poczytaj też tutaj - może coś cobie znajdziesz:
    http://www.kartyonline.net/art_27.html

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-08-03 09:21:52
    Temat: Re: Re: karta kredytowa
    Od: SunWoj <s...@o...pl>

    >Poczytaj też tutaj - może co? cobie znajdziesz:
    >http://www.kartyonline.net/art_27.html
    Fajny artykulik.... i mi sie przyda :-) Wniosek /jak dla mnie/
    prosty-> Multibank :-)

    Pozdrawiam.
    Wojtek

  • 6. Data: 2003-08-03 09:51:25
    Od: "Barti" <b...@N...tenbit.pl>

    chodzi mi o bank, ktory uznaje umowe zlecenie, jak nromalne zrodlo dochodu
    (w koncu mam tego samego pracodawce od 2 lat) i nie mowi bzdur jak mbank, ze
    mam za niska srednia na studiach. a kalkulator wolge ne chce ze mna gadac,
    mimoze, ze wpisuje zarobek 1630 !!!

  • 7. Data: 2003-08-03 10:15:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Barti" <b...@N...tenbit.pl> wrote in message
> [...]
    ze
    > mam za niska srednia na studiach. a kalkulator wolge ne chce ze mna gadac,

    Netto czy brutto?

    Maciej

  • 8. Data: 2003-08-03 10:21:14
    Od: "Barti" <b...@N...tenbit.pl>

    netto

  • 9. Data: 2003-08-03 10:55:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > netto

    To mozesz sprobowac odwiedzic jeden z oddzialow...

    http://www.citibank.pl/poland/homepage/start/pl_li_d
    etal_dep.htm#region_centralny

    Przy umowie-zleceniu z jedna firma od takiego dlugiego czasu nie beda robic
    klopotu z forma zarudnienia.

    Maciej

  • 10. Data: 2003-08-03 17:21:04
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 2 Aug 2003 17:38:45 +0200, "Barti" <b...@N...tenbit.pl>
    wrote:

> [...]
    >Czy znacie mzoe bank, ktory nei robi z tym problemow. albo mzoe znacie jakas
    Multi akceptuje umowy zlecenie - o ile dobrze pamietam trzeba
    przedstawic umowy z 12 mc.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730