  • 1. Data: 2003-01-27 13:20:40
    Temat: karta Visa elektron lukas banku......
    Od: "andrzej" <y...@w...pl>

    na jaki czas jest wydawana karta lukas banku do ekonta i jaka jest dzienna
    maksymalna kwota wypłatu z bankomatu i z POSów?

  • 2. Data: 2003-01-27 13:22:13
    Temat: Re: karta Visa elektron lukas banku......
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    andrzej wrote:
    > na jaki czas jest wydawana karta lukas banku do ekonta i jaka jest
    > dzienna maksymalna kwota wypłatu z bankomatu i z POSów?

    Na dwa lata.

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 3. Data: 2003-01-27 13:23:55
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b13bnf$k89$1@news.onet.pl, andrzej <y...@w...pl>:
    > na jaki czas jest wydawana karta lukas banku do ekonta i jaka jest
    > dzienna maksymalna kwota wypłatu z bankomatu i z POSów?

    2 lata, 2000zł z bankomatu

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-27 14:24:42
    Od: "Hubert Grzegorzewski" <a...@s...com>

    Pewnego dnia Robert, ukryty(a) za s...@o...pl,
    zapodal(a):

    > 2 lata, 2000zł z bankomatu

    No nie wiem... a nie jest czasami tak, ze sam sobie ustalasz limit?

    Pzdr
    Hubert
    hubertg(at)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2003-01-27 14:31:44
    Od: s...@p...onet.pl

    > No nie wiem... a nie jest czasami tak, ze sam sobie ustalasz limit?

    NIE.
    Limit jest narzucany.
    2000 zł dziennie(gotówka), do wysokości salda - bezgotówkowe.

    cześć