  • 11. Data: 2010-02-23 22:53:45
    Temat: Re: jednodniowe w mbanku
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A w czym problem? Lokatę z OF zawsze można zerwać.

    jak każdą lokatę...tylko zapomnij wtedy o odsetkach

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2010-02-23 23:11:42
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent RobertS nadaje:
    > jak każdą lokatę...tylko zapomnij wtedy o odsetkach

    tych kilka groszy za jeden dzień jakoś przeboleję

  • 13. Data: 2010-02-24 00:05:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" hm1m9u$2jgg$...@o...icpnet.pl

    > jak każdą lokatę...tylko zapomnij wtedy o odsetkach

    Odsetki naliczają codziennie, więc wiele stracić nie można.

    Czy w OF można założyć/otworzyć tę lokatę (5.65) w oddziale zamiast via net?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2010-02-24 07:10:54
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    On Feb 23, 10:09 pm, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "Budzik"news:23022010.281F5965@budzik61.poznan.pl

    > IMHO to taka oferta bardziej dla świadomego klienta, który w mBanku trzyma
    > nie za wiele, ale jednocześnie coś chce z tych pieniędzy wyciągnąć przy
    > okazji nie wspierając budżetu - oferta idealna dla mnie :)

    OF ma jedną irytującą cechę - mimo, że posiadam konto w GB Noble, to
    nie mogę sobie założyć lokat w GB Noble poprzez interfejs GB, tylko
    muszę się bawić z OF, przy kilkudziesięciu sztukach jest to trochę
    męczące: założyć te wszystkie wnioski, zgromadzić pieniądze na końcie,
    z którego mogę przelewać, a potem puszczać cierpliwie te przelewy, bo
    każdy idzie na inne konto i nie bardzo sie da je puścić na raz, jedyny
    plus to premia w postaci % :)

  • 15. Data: 2010-02-24 07:45:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Odsetki naliczają codziennie, więc wiele stracić nie można.
    >
    > Czy w OF można założyć/otworzyć tę lokatę (5.65) w oddziale zamiast
    > via net?

    tak, ale wplacic musisz kase przelewem.

  • 16. Data: 2010-02-24 08:06:11
    Od: Czarek <...@...pl>

    JanKo wrote:
    > Agent RobertS nadaje:
    > tych kilka groszy za jeden dzień jakoś przeboleję

    Tia, a regulamin to pies...

    "Skutek zerwania Lokaty przed okresem na jaki została założona
    Kapitał Lokaty pomniejszony o kwotę stanowiącą równowartość 70% odsetek
    naliczonych w trakcie trwania Lokaty"

    źródło: Karta produktu obowiązuje od dnia 03.11.2009r.

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 17. Data: 2010-02-24 08:12:31
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Jacenty"
    .googlegroups.com

    > Tylko że jak znam pazerność mBanku, za kilka, kilkanaście tygodni
    > obniżą %.

    dali by sobie na wstrzymanie :)

    PS.
    Mnie to ani ziębi ani parzy i tak mBank to taka skarbonka, na którą spływają
    pieniądze za wynajem chatynki. Uzbiera się odpowiednia suma i pieniądze
    robią wio do OF. :)

  • 18. Data: 2010-02-24 08:13:39
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "JanKo" news:hm1i3a$ksf$2@inews.gazeta.pl

    > Poza tym skoro pieniądze z
    > jedniodniowej wracają na eMax+ to 5zł za dodatkowy przelew w miesiącu
    > mogą pochłonąć zysk z lokaty.

    traktujesz jednodniową jako przelew z emax+? - Pocieszę cię. Nie jest ona
    traktowana jako przelew. :)

  • 19. Data: 2010-02-24 08:15:20
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Mariusz Tasarz"
    .googlegroups.com

> [...]
    > z którego mogę przelewać, a potem puszczać cierpliwie te przelewy, bo
    > każdy idzie na inne konto i nie bardzo sie da je puścić na raz, jedyny

    Dobra rada wujka Boba! - zadzwoń do OF, powiedz że chcesz założyć tyle i
    tyle lokat. Sami ci wnioski e-mailem przelewem przyślą. Jedynie przelanie
    kasy będzie w twojej gestii :)

  • 20. Data: 2010-02-24 08:15:40
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Budzik" news:Xns9D295636810D2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1