  • 1. Data: 2007-04-24 14:40:51
    Temat: jakosc uslug mbanku
    Od: "xfoam" <t...@o...pl>

    otoz okazuje sie, ze w mbanku nie mozna dokonac przelewu z tytulu podatku od
    czynnosci cywilnoprawnych, nigdy nie przypuszczalem ze znajde tam tak genialne w
    spojej prostocie rozwiazanie - przelewu podatkowego z tytulu formularza pcc-3
    nie mozna wykonac poniewaz na liscie nie ma tego formularza w przelewu dowolnego
    tez nie mozna wykonac, bo po wprowadzeniu numeru konta urzedu skarbowego system
    informauje, ze to numer konta urzedu skarbowego a przelewu dowolnego na konto
    urzedu skarbowego nie daje wykonac, tak samo jest przy probie wykonania przelewu
    do innego organu skarbowego, ale najlepsza to jest rada z infolinii - niech pan
    pojdzie do urzedu i tam zaplaci w kasie

  • 2. Data: 2007-04-24 14:59:46
    Temat: Re: jakosc uslug mbanku
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    > spojej prostocie rozwiazanie - przelewu podatkowego z tytulu formularza
    > pcc-3

    Witam,
    Wiem z doświadczenia że pcc można płacyć tylko w kasie albo poprzez VWbank
    (umowa z NIemiecką centralą)

    Romer

  • 3. Data: 2007-04-24 14:59:54
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 24.04.2007 xfoam <t...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > spojej prostocie rozwiazanie - przelewu podatkowego z tytulu formularza pcc-3
    > nie mozna wykonac poniewaz na liscie nie ma tego formularza

    A nie mozesz wybrac dowolny inny i w tytule napisac za co przelewasz?

  • 4. Data: 2007-04-24 15:16:35
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.pl>

    "Tomasz Roskal" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A nie mozesz wybrac dowolny inny i w tytule napisac za co przelewasz?

    no wlasnie zastanawiam sie czy system by to lyknal.

    --
    pozdr Z.

  • 5. Data: 2007-04-24 15:30:30
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Tomasz Roskal" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A nie mozesz wybrac dowolny inny i w tytule napisac za co przelewasz?

    Ja tak zrobiłem w tytule dałem podatek pcc-3 - nie wrócił więc może
    doszedł...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2007-04-24 19:13:10
    Od: "xfoam" <t...@o...pl>

    > A nie mozesz wybrac dowolny inny i w tytule napisac za co przelewasz?

    nie można ponieważ ON jest taki mądry, że zna numery kont urzędów skarbowych i w
    takiej sytuacji nie pozwala wykonać żadnej operacji innej niż przelew do urzędu
    skarbowego, a tam ...

  • 7. Data: 2007-04-24 19:16:44
    Od: t...@o...pl

    > "Tomasz Roskal" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > no wlasnie zastanawiam sie czy system by to lyknal.
    >
    > --
    > pozdr Z.
    Nie łyknie ponieważ transakcję z urzędem skarbowym identyfikuje przez numer
    konta i wyrzuca błąd

  • 8. Data: 2007-04-24 19:19:59
    Od: t...@o...pl

    > Użytkownik "Tomasz Roskal" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja tak zrobiłem w tytule dałem podatek pcc-3 - nie wrócił więc może
    > doszedł...
    >
    > --
    nie wiem jak, ale mnie przy wybraniu przelewu dowolnego po podaniu numeru konta
    urzedu skrabowego obwieścił, że to właśnie numer urzedu skarbowego i nie dał
    wykonac transakcji, a pani w infolinii poradziła pojść do urzędu i wpłacić w
    kasie :-), pozdrawiam

  • 9. Data: 2007-04-24 20:30:25
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    > nie można ponieważ ON jest taki mądry, że zna numery kont urzędów skarbowych i w
    > takiej sytuacji nie pozwala wykonać żadnej operacji innej niż przelew do urzędu
    > skarbowego, a tam ...

    No i dobrze. Ale wlasciwie to w czym problem?

    Wybierasz przelew podatku. Podajesz numer konta urzedu skarbowego - np
    ten: 76101010100165062227000000 [1], swoj nip, itd

    Wybierasz: Symbol formularza lub płatności: PCC-3 (tak jest taki na
    liscie) i to chyba rozwiazuje problem.
    Ale zakladajac ze nie bylo by na liscie to wybierasz dowolny inny, a
    wypelniasz pole: Identyfikacja zobowiązania wpisujac tam PCC-3

    [1] znaleziony na: http://www.money.pl/podatki/urzedy/miasto,warszawa;u
    rsynow,794,urzad,skarbowy.html#t

  • 10. Data: 2007-04-24 20:39:19
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    Dnia 24.04.2007 Tomasz Roskal <t...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > ten: 76101010100165062227000000 [1], swoj nip, itd
    >
    > Wybierasz: Symbol formularza lub płatności: PCC-3 (tak jest taki na

    Ok, juz widze gdzie miales problem. Jak wybierzesz inny rachunek urzedu
    skarbowego to pojawiaja sie inne formularze ktore mozna wybrac.
    Przykladowo po wybraniu 82101010100165062223000000 sa same pitowe.

    Ale wszystko sie zgadza z przyporzadkowaniem danych numerow do
    platnosci ktore mozesz znalesc np. na stronie ktora juz podawalem: