  • 11. Data: 2007-03-23 10:22:29
    Temat: Re: jaki bank ?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Lukas jest marmurkiem z kawa gratis w razie gdyby przyszlo do operacji
    > na duzych kwotach.

    Z tego co widzę jak przechodzę koło Lukasa to tej kawy się można całkiem
    sporo opić :/

    PS z tego co pamiętam to konto pro można mieć bez opłat spełniając pewne
    warunki.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 12. Data: 2007-03-23 13:42:19
    Od: Olek Mały <o...@t...pl>

    > Z tego co widzę jak przechodzę koło Lukasa to tej kawy się można całkiem
    > sporo opić :/

    Potwierdzam, mam zestaw mBank i Lukas (eKonto bez Visy Electron - czyli
    za free), dzisiaj chciałem wybrać większą gotówkę (kilkanaście tys),
    które wczoraj przelałem tam z mBanku, i niestety musiałem czekać w
    kolejce ponad pół godziny.
    Jak dla mnie to porażka, jako podstawowe konto Lukas nie ma racji bytu.

  • 13. Data: 2007-03-23 13:45:53
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Olek Mały napisał(a):

> [...]
    > kolejce ponad pół godziny.
    > Jak dla mnie to porażka, jako podstawowe konto Lukas nie ma racji bytu.

    Bo wybrales zly oddzial :) ale masz racje kolejki w Lukasie to problem.