  • 1. Data: 2007-11-29 22:34:58
    Temat: jaka usługa bankowa - da się w ogóle ?
    Od: "kaszaki" <k...@o...pl>

    cześć,

    mam pytanie, chodzi o umowe przedwstępną przy sprzedaży nieruchomości,
    strony sobie nie ufają i pójdą na ugodę z zadatkiem tak, że zostanie on
    wpłacony na specjalne konto,
    z którego przy spełnieniu warunków zostanie kwota przelana sprzedającemu lub
    przy ich nie spełnieniu
    z powrotem kupującemu

    strony nie mają do niego dostępu dopiero gdy strona sprzedająca będzie
    gotowa,
    lub strona sprzedajaca nie wypełni w terminie warunków wtedy kasa wraca do
    kupującego

    czy są juz takie usługi, bo nie wiem jak to nazwać

  • 2. Data: 2007-11-29 22:37:37
    Temat: Re: jaka usługa bankowa - da się w ogóle ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Lis, 23:34, "kaszaki" <k...@o...pl> wrote:

    > czy są juz takie usługi, bo nie wiem jak to nazwać

    Nie wiem, czy to dokladnie to, ale niedawno znalazlem tego dziwolaga i
    troche przypomina to, o czym piszesz

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/13944

  • 3. Data: 2007-11-30 06:47:42
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "kaszaki" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czy są juz takie usługi, bo nie wiem jak to nazwać

    escrow

    Sławek

  • 4. Data: 2007-11-30 07:20:09
    Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom>

    kaszaki w news:<fineq5$jjk$1@node2.news.atman.pl> pisze:
> [...]

    > kupującego

    > czy są juz takie usługi, bo nie wiem jak to nazwać

    Akredytywa?

    Pozdrawiam,
    Zenon Grodzki

  • 5. Data: 2007-11-30 07:54:39
    Od: k...@k...gliwice.pl

    rachunek escrow lub rachunek powierniczy, ale takie typy rachunków
    banki oferują tylko gdy jedną ze stron umowy jest firma.

    pozdrawiam,

    kaliq

  • 6. Data: 2007-11-30 08:35:25
    Od: s...@g...com

    On 30 Nov, 08:54, k...@k...gliwice.pl wrote:
    > rachunek escrow lub rachunek powierniczy, ale takie typy rachunków
    > banki oferują tylko gdy jedną ze stron umowy jest firma.
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > kaliq

    I to troche kosztuje :-)
    Generalnie pytaj, jak napisano wyzej - escrow account lub rachunek
    powierniczy (niektore banki tego 1go terminu nie uzywaja).
    Pzdr
    MS

  • 7. Data: 2007-11-30 10:34:19
    Od: ~|_ukasz <lukasz_niespamic_@atra._mnie_.pl>

    kaszaki pisze:
    > czy są juz takie usługi, bo nie wiem jak to nazwać

    zapytaj także u notariusza...

    ~|_.