  • 1. Data: 2008-02-03 12:44:52
    Temat: jaka KK z mozliwoscia przelewow?
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Interesuje mnie KK, ktora spelnia takie dwa warunki:
    1) bezplatne odnowienie przy niskich rocznych obrotach (~10000)
    2) mozliwosc bezplatnych przelewow z konta karty na dowolne rachunki
    (najlepiej z mozliwoscia zlecen stalych)

    Nie interesuje mnie ani kolor karty, ani bank, ani wysokosc limitu ani
    uslugi dodatkowe.

    Drugi warunek spelnia City, z tym, ze zdaje sie nie mozna robic zlecen
    stalych. No i na odnowienie karty darmowe nie ma szans.

    Jakies jeszcze banki? Bodajze w BZWBK jest tez mozliwosc przelewow, ale po
    3 zl sztuka, drogo.

    Ktore banki oferuje karty z najnizszym limitem obrotow do darmowego
    odnowienia? Bylo chyba pare misiecy temu takie dobre zestawienie KK w GW
    lub Polityce,
    tam byly chyba karty gdzie odnawiaja za darmo juz od obrotow 7K...

    WR

  • 2. Data: 2008-02-03 13:21:31
    Temat: Re: jaka KK z mozliwoscia przelewow?
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Witold Romaniak" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Drugi warunek spelnia City, z tym, ze zdaje sie nie mozna robic zlecen
    > stalych. No i na odnowienie karty darmowe nie ma szans.

    kto ci glupot nagadal, ze nie ma szans na darmowe odnowienie w Citi?
    bardziej elastycznego wydawcy kart nie spotkalem

    pozdrawiam
    p.s. osobiscie nigdy nie zaplacilem za odnowienie kart podstawowych ani
    dodatkowych (w citi)

  • 3. Data: 2008-02-03 14:00:58
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

> [...]
    > 2) mozliwosc bezplatnych przelewow z konta karty na dowolne rachunki
    > (najlepiej z mozliwoscia zlecen stalych)

    Warunek 2) Getin oraz Raiffeisen (tutaj jest to transakcja gotowkowa) oraz
    czesciowo BPH (prowizja 0,5% i transakcja gotowkowa). Warunek 1) prawie
    kazdy bank za wyjatkiem BPH, Pekao.

    marekz

  • 4. Data: 2008-02-03 14:44:01
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Damian wrote:
    > p.s. osobiscie nigdy nie zaplacilem za odnowienie kart podstawowych
    > ani dodatkowych (w citi)

    Ale w umowie nic na ten temat nie ma. To jest to calkowicie uznaniowe, tak?
    Acha, czy jesli teraz podpisze umowe z Citi na karte, ktorej okres waznosci
    jest 3 lata, to moge 30 dni przed uplywem pierwszego roku rozwiazac te umowe
    bez zadnych zobowiazan?

    Znaczy, czy Citi nie bedzie chcialo mnie wtedy zchargowac za drugi i trzeci
    rok...

    WR

  • 5. Data: 2008-02-03 15:21:09
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > 2) mozliwosc bezplatnych przelewow z konta karty na dowolne rachunki
    > (najlepiej z mozliwoscia zlecen stalych)

    [...]

    > Drugi warunek spelnia City

    A od kiedy?

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 6. Data: 2008-02-03 18:50:46
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Ale w umowie nic na ten temat nie ma. To jest to calkowicie uznaniowe,
    > tak?
    tak, dzwonisz na infolinie -najlepiej jeszcze poprosic o rozmowe z kims w
    tym temacie, jesli nie od razu to nastepnego dnia oddzwania do Ciebie ktos
    kompetenty i jak dobrze uzasadnisz to masz gratis, potwierdzenie nawet na
    pismie moga ci wyslac, sa elastyczni,
    jak im dajesz zarobic (obrotem na karcie) to i oni sa zyczliwi :)

    > Acha, czy jesli teraz podpisze umowe z Citi na karte, ktorej okres
    > waznosci jest 3 lata, to moge 30 dni przed uplywem pierwszego roku
    > rozwiazac te umowe bez zadnych zobowiazan?
    nie sledze zmian w regulaminach , jesli jest to 30 dni a nie np 45 to jak
    dopilnujesz terminu to bedzie jak chcesz

  • 7. Data: 2008-02-03 18:51:48
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.

    > [...]
    >
    > A od kiedy?

    zlecen stalych nie ma, a rachunki musza byc wprowadzone przez infolinie
    (bezplatnie)
    i musza to byc rachunki firmowe a nie prywatne

  • 8. Data: 2008-02-03 18:53:04
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 3 Feb 2008 13:44:52 +0100, Witold Romaniak wrote:

    > Jakies jeszcze banki? Bodajze w BZWBK jest tez mozliwosc przelewow, ale po
    > 3 zl sztuka, drogo.

    BZ WBK będzie do tego najlepszy:
    - zwolnienie zależy od liczby a nie kwoty transakcji,
    - robisz jeden przelew z karty za 3 PLN na własne konto, a później z tego
    konta rozsyłasz dalej.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2008-02-03 19:20:23
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > zlecen stalych nie ma, a rachunki musza byc wprowadzone przez infolinie
    > (bezplatnie)
    > i musza to byc rachunki firmowe a nie prywatne

    No to faktycznie, "prawie" dowolne...

  • 10. Data: 2008-02-03 20:23:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > BZ WBK będzie do tego najlepszy:
    > - zwolnienie zależy od liczby a nie kwoty transakcji,
    > - robisz jeden przelew z karty za 3 PLN na własne konto, a później z tego

    Przy czym należy pamiętać, ze to 'własne konto' musi być poza bzwbk

    KJ