  • 1. Data: 2023-10-12 11:13:40
    Temat: jak duża działka
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    żeby odgrodzić się od pojebów z kundlami?

    mówio w domu masz cisze, nie to co w bloku.

    Obserwuję na osiedlu, że w domkach mentalne wsiury też trzymają kundle
    napierdalające cały dzień. Tylko w Rumunii jest ich więcej.

    To taki typ małpy co w domu musi mieć ruch i rejwach. ha ha ha
    Musi byc bieganie bachorów. Nie mozę być cicho bo dostają depresji.
    WUjek Zenek wpada, ciotka Klotka. Cały czas coś sie dzieje.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 2. Data: 2023-10-12 11:41:51
    Temat: Re: jak duża działka
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 12 października 2023 o 11:13:43 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > żeby odgrodzić się od pojebów z kundlami?
    >
    > mówio w domu masz cisze, nie to co w bloku.

    Nie masz szans, musiałbyś mieć co najmniej taką, jaką ma pan emerytowany pułkownik
    lotnictwa w Gostomii
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Gostomia_(wojew%C3%B3d
    ztwo_mazowieckie)
    razem z pięknie odrestaurowanym dworkiem.
    Odwiedziliśmy go (tzn. żadne tam oczeń wyrafino zaprodzenia, brama otwarta i w
    gościnę zaprasza
    niczym w "Panu Tadeuszu") w ramach wycieczki rowerowej na majówce pod Nowym Miastem
    nad Pilicą
    i jeszcze się okazało, że mamy ten sam herb Pobóg.

    No i mając dom bez kundla możesz spodziewać się jedynie tego samego co mój wujek -
    czyli
    odnawiania swojej kolekcji antyków, bo pierwszej nocy po sprowadzeniu się do hacjendy
    (i to żadna duża działka, gigant-chawira zajmowała prawie całą, a sąsiad łobuz nie
    chciał
    za nic sprzedać fajnego kawałka terenu za płotem), gdy sobie spokojnie spali na
    pięterku,
    ekipa dokładniutko wyczyściła cały parter z tego, co po południu było przywiezione...
    Potem zaraz pojawił się owczarek niemiecki, dobrze, że wychowana, bo raz zrobiłem
    błąd i sam tam sobie otworzyłem drzwi, zaraz mnie na miejscu osadziło.

    Więc kundle to jeszcze pół biedy, nie do uniknięcia - a pamiętać trzeba przede
    wszystkim o tym,
    że trzy kopie w brzuchu (geneza herbu Jelita) "mniej bolą" niż zły sąsiad.
    Tu też przykład wujka i małej działki, takiej w kształcie "równobocznego" L,
    gdy w pozostałym rogu kwadratu stoi drugi dom, który został wynajęty (a może
    sprzedany) cyganom...

  • 3. Data: 2023-10-12 16:36:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1133a3d6-b4f8-46fa-b5d3-653b74274406n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Nie masz szans

    sorry niechcący
    miało być budowanie a nie banki

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza
    jebać fliperów pasożytów hieny cmentarne