  • 1. Data: 2004-08-29 06:37:49
    Temat: jak do Kanady
    Od: "rr" <r...@o...pl>

    Potrzebuję przekazywać do Kanady kilka razy w roku kwotę około 500 $
    kanadyjskich ( lub odpowiednio Euro ,$ USA ) , jak to zrobić bezpiecznie i
    za rozsądną cene a także w prosty sposób- poczta odpada bo mam już pare stów
    do tyłu .
    Myślalem o MoneyGram lub załozeniem konta w banku i tutaj przelewy lub nawet
    wysłanie karty do bankomatu.
    Co proponujecie ? jakie doświadczenia.?
    romek

  • 2. Data: 2004-08-29 07:49:26
    Temat: Re: jak do Kanady
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 29 Aug 2004 08:37:49 +0200, "rr" <r...@o...pl> wrote:

    >za rozsądną cene a także w prosty sposób- poczta odpada bo mam już pare stów
    >do tyłu .

    dlaczego? Nie przyjmują listów wartościowych do Kanady?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-08-30 05:13:36
    Od: "romek13" <r...@p...fm>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > dlaczego? Nie przyjmują listów wartościowych do Kanady?
    > --
    > Jarek Andrzejewski

    Z tego co wyczytałem na stronach poczty to do Kanady wartościowego listu -
    nie da rady ....i co dalej???

  • 4. Data: 2004-08-30 06:38:49
    Od: "PiotreK" <n...@t...pl>

    Witam

    Ja założyłem konto w Fortis Bank, wysłałem pocztą nie aktywną karte
    bakomatową. Kiedy karta dotarła na miejsce aktywowałem ją. W ten sposób
    osoba w Kanadzie mogła wypłacać sobie pieniądze bez prowizji ( po niezbyt
    korzystnym kursie ) z bankomatów. No trzeba jeszcze doliczyć koszty
    prowadzenia rachunku około 7-8 zł miesięcznie, ale to i tak chyba wychodziło
    taniej niż przelewy. Być może jest lepszy sposób, bradziej cywilizowany i
    mniej uciążliwy. Ale to jednyne co mi przyszło w danym momencie do głowy.

    Pozdrawiam

    PiotreK