  • 1. Data: 2004-08-28 19:40:30
    Temat: Akceptacja kart - jak się chce to można :-)
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    No a ja dziś z pochwałami dla BPH :-)

    Całkiem spokojnie poszedłem do Vision Express, zrobiłem zamówienie i widzę
    że na ladzie informacja że z kartami BPH rabat 10%. No to się pytam miłej
    pani czy na wszytsko - pani oczywście że tak. No i z rachunku (430 PLN)
    zostało mi odjęte 43 PLN ;-)

    Oczywiscie zaraz się poniosą głosy że można taniej, bo VE droższy. No to juz
    mówię:

    1. Chodzi o fakt - bo mogli te 10% wziać spokojnie dla siebie
    2. W moim przypadku nawet w sklepie netowym i innych wychodziłoby drożej niż
    zapłaciłem teraz.
    3. Dodatkowo punkty na Idea profit ;-)

    --
    JaKi któremu BPH dziś umiliło życie

  • 2. Data: 2004-08-28 19:46:01
    Temat: Re: Akceptacja kart - jak się chce to można :-)
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    JaKi napisał(a):

> [...]
    >
    > 1. Chodzi o fakt - bo mogli te 10% wziać spokojnie dla siebie
    > 2. W moim przypadku nawet w sklepie netowym i innych wychodziłoby drożej niż

    Zgadza się. To jest naprawdę przyjemne jak człowiek dostaje gdzieś mały
    rabacik ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-08-28 20:10:49
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <z...@c...cy> napisał w wiadomości

    > Zgadza się. To jest naprawdę przyjemne jak człowiek dostaje gdzieś mały
    > rabacik ;)

    Szczegolnie ze sie go nie spodziewal ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-08-28 20:13:09
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Gdzieś Ty się uchował, że pierwszy raz widzisz zniżkę dla płacących kartą?
    ;))
    Bywają znacznie większe rabaty przy płatnościach kartami ;) Procentowe
    również.
    Np. tu: http://www.bzwbk.pl/u235/navi/198223

    A co ma BPH do Idei???

    > Zgadza się. To jest naprawdę przyjemne jak człowiek dostaje gdzieś mały
    > rabacik ;)

    Znacznie mniej przyjemne jest, gdy ktoś cytuje cały poprzedni post zupełnie
    bez sensu. :(((

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2004-08-28 20:16:18
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ;))
    > Bywają znacznie większe rabaty przy płatnościach kartami ;) Procentowe

    Nie pierwszy raz widze - tylko dzis mnie zaskoczyli - na stronach BPH jest
    ze 5%. Wiedzialem tez ze Citi daje rabat ale na niektore produkty i myslalem
    ze tak samo z BPH bedzie. A tu jednak nie.

    > A co ma BPH do Idei???

    Vision Express ma do Ideii ;-) Kazda zlotowka wydana to 2 pkt.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-08-28 20:23:33
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Np. tu: http://www.bzwbk.pl/u235/navi/198223

    Terminal CardPointa a BZWBK daje 5% tylko :)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-08-28 20:39:12
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam

    > Terminal CardPointa a BZWBK daje 5% tylko :)

    A co za różnica czyj terminal? Ważne czym płacisz.
    A 22% na jakieś wycieczki, 10% na Panasonica?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2004-08-28 20:40:35
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    JaKi napisał(a):

    > Szczegolnie ze sie go nie spodziewal ;-)

    Trzeba czytać to co się dostaje razem z KK :))

    Tam jest pełna informacja o rabatach ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2004-08-28 20:43:52
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Vision Express ma do Ideii ;-) Kazda zlotowka wydana to 2 pkt.

    Aaaa....
    Ja tak się zastanawiam co zrobić z punktami, bo mam 15k ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 10. Data: 2004-08-28 20:46:06
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    > Tam jest pełna informacja o rabatach ;)

    Nic nie dostałem ;-) A na stronie BPH jest że 5% Wiec nie zawsze warto
    wierzycw to co pisze ;-)

    --
    JaKi