  • 1. Data: 2004-08-28 23:08:05
    Temat: VWbank
    Od: "Monii" <m...@w...pl>

    Doradźcie proszę, co sądzicie o VWbanku, przeczytałam mnóstwo opinii i nie
    jestem zdecydowana, chciałam umieścić w nim swoją lokatę, ale zauważyłam
    dużo negatywnych opinii, jeśli możecie podzielić się własnym doświadczeniem
    w tej kwestii, będę wdzięczna.
    Pozdrawiam, Monika.

  • 2. Data: 2004-08-29 01:33:36
    Temat: Re: VWbank
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Monii" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Doradźcie proszę, co sądzicie o VWbanku, przeczytałam mnóstwo opinii i nie
    > jestem zdecydowana, chciałam umieścić w nim swoją lokatę,
    Jakie masz konkretnie wątpliwości? W VW można znaleźć zarówno plusy dodatnie
    , jak i plusy ujemne;)
    Jeżeli odpowiada Ci oprocentowanie lokat to zakładaj śmiało.

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 3. Data: 2004-08-29 06:55:46
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cgr3f4$i7l$1@nemesis.news.tpi.pl>, Monii wrote:
> [...]
    > dużo negatywnych opinii, jeśli możecie podzielić się własnym doświadczeniem

    To zły bank jest. Ma absolutnie kaszaniastą, badziewiastą, upierdliwą,
    niewygodną obsługę przez internet. Gorszej nie znajdziesz. I nie ciesz
    się, że tylko to jest do bani. To się po prostu atakuje Twe oczy od
    pierwszego wejrzenia, a potem wcale nie jest lepiej.
    Ale jeśli lubisz sklepy Biedronki, to ten bank jest dla Ciebie:)

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 4. Data: 2004-08-29 09:21:20
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

> [...]
    > pierwszego wejrzenia, a potem wcale nie jest lepiej.
    > Ale jeśli lubisz sklepy Biedronki, to ten bank jest dla Ciebie:)

    Ale Monii chce założyć lokatę, a nie wykonywać i otrzymywac po 100 przelewów
    dziennie. Wyluzuj dziewczyno...

    pzdr.
    jst

  • 5. Data: 2004-08-29 09:48:20
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > jestem zdecydowana, chciałam umieścić w nim swoją lokatę, ale zauważyłam
    > dużo negatywnych opinii, jeśli możecie podzielić się własnym

    Nie ma banków idealnych...
    Obsługa VW przez www rzeczywiście nie jest zachwycająca a offlinowość jest
    częstą przyczyną irytacji.
    Biorąc pod uwagę oprocentowanie, koszty i pewność działania VW nie ma się
    jednak czego obawiać.
    Jeżeli się zdecydujesz to otwórz od razu PlusKonto i konto e-direct - póki
    co wszystko bez opłat - będziesz miała możliwość wypłat kartą (oprócz
    darmowych przelewów).
    Musisz się liczyć z tym że pełna aktywacja konta potrwa z 2-3 tygodnie.

    Jeżeli szukasz banku tylko dla założenia lokaty to może szybciej i prościej
    będzie z ING OKO + ING BankOnLine - zobacz wątki 'ING OKO....' z 26 i
    27-08-2004.

    TomekD

  • 6. Data: 2004-08-29 11:22:21
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cgs77h$rl2$1@atlantis.news.tpi.pl>, jst wrote:

    > Ale Monii chce założyć lokatę, a nie wykonywać i otrzymywac po 100 przelewów
    > dziennie. Wyluzuj dziewczyno...

    A wiesz jak się zakłada lokatę w vw? Bo ja wiem. (No chyba, że coś się
    przez ostatnie 1,5 miesiąca zmieniło, ale myślę, że wątpię.)

  • 7. Data: 2004-08-29 11:54:14
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncj3f3d.3oq.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > A wiesz jak się zakłada lokatę w vw? Bo ja wiem. (No chyba, że coś się
    > przez ostatnie 1,5 miesiąca zmieniło, ale myślę, że wątpię.)

    Ja też wiem jak !

    A więc klika się bodaj 'Nowa lokata', podaje na jak długo, jaka kwotę i co
    po zakończeniu zrobić z lokatą i odsetkami.
    Podpisuje się tokenem. Wszystko. Po paru minutach lokata założona.
    No chyba że po 20:00 to najprawdopodobniej dopiero następnego dnia się
    założy.

    Oczywiście mowa o LokataPlus.
    Bo jeżeli o LokataPlus Certyfikat to przy tego typu 'lokatach -
    ubezpieczeniach' wymogi prawne są niezależne od banku i nie ma co tutaj
    winić VW.

    TomekD

  • 8. Data: 2004-08-29 14:48:03
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >jakze typowa prymitywna zagrywka sfrustrowanych bab z bzwbk ;-)
    >smierdzi z gemby na kilometr ....

    Primo: odpowiada się POD postem.
    Secundo: w kwesti prymitywizmu jesteś niewątpliwym autorytetem.
    Tertio: plonk.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 9. Data: 2004-08-29 14:52:40
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-29 16:48, kiedy Adam Bosiacki
    napisał(a) co następuje:

    > Primo: odpowiada się POD postem.
    > Secundo: w kwesti prymitywizmu jesteś niewątpliwym autorytetem.
    > Tertio: plonk.
    Za dużo wymagasz od kogoś, kto nawet nie wie, która jest godzina...
    Ale co do meritum, to zgoda.

  • 10. Data: 2004-08-29 17:25:34
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cgsg1n$742$1@news.onet.pl>, TomekD wrote:

> [...]
    >
    > A więc klika się bodaj 'Nowa lokata', podaje na jak długo, jaka kwotę i co
    > po zakończeniu zrobić z lokatą i odsetkami.

    Coś bajerujesz. Prawdziwe informacje, jak otworzyć taką lokatę są
    tutaj:
    https://www.vwbankdirect.pl/formularze/index.php?pro
    duct=3&document=203&nowy=1

    > Oczywiście mowa o LokataPlus.
    > Bo jeżeli o LokataPlus Certyfikat to przy tego typu 'lokatach -

    vw oferuje więcej niż dwie lokaty.