  • 1. Data: 2003-07-28 18:21:20
    Temat: interesy z RaFaL`em (przelewanie kasy via paypal)
    Od: "Myrek" <a...@p...onet.pl>

    witam
    chcialbym zapytac czy ktos robil interesy z Rafalem
    (r...@w...pl)
    chodzi oczywiscie o przelewanie za jego posrednictwem kasy via paypal.com
    jakie macie wrazenia ze wspolpracy?? chcialbym poznac wasze opinie zanim
    poswiece mu swoje pieniadze
    pozdrawiam
    Mirek

    P.S. post ten zostal wyslany za zgoda Rafala

  • 2. Data: 2003-07-28 21:35:35
    Od: "Rafal Urbanelis" <n...@o...pl>

    "Myrek" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > chcialbym zapytac czy ktos robil interesy z Rafalem

    czesc. Rafal jest od dawna na tej grupie - mozesz przeczytac archiwa.
    ja skorzystalem z Jego uprzejmosci i dzieki Niemu bylem w stanie uregulowac
    rachunek przez paypala.
    pozdrawiam,
    tez rafal, tyle ze rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 3. Data: 2003-07-29 08:42:27
    Od: "Mongeo" <m...@g...pl>

    witam

    z jego posrednictwem zrealizowalam juz kilkanascie platnosci w obie strony
    zawsze pewnie, zawsze w terminie, zawsze bez problemow
    spokojnie wiec mozesz mu zaufac - polecam

    Mongeo

  • 4. Data: 2003-07-29 12:42:54
    Od: "Myrek" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zawsze pewnie, zawsze w terminie, zawsze bez problemow
    > spokojnie wiec mozesz mu zaufac - polecam

    pieknie dziekuje za wasze opinie- przekonaliscie mnie :-))
    pozdrawiam
    Mirek

  • 5. Data: 2003-07-29 20:21:19
    Od: "foto-tip.pl" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Myrek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozdrawiam
    > Mirek
    >
    > P.S. post ten zostal wyslany za zgoda Rafala

    Pomagał mi zapłacić ponad 1200 USD do USA.
    Wszystko poszło OK.

    pozdrawiam

    --
    Hubert Adamczyk