  • 1. Data: 2003-07-28 16:11:58
    Temat: RE: Karta VE ze zdjęciem...
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

    > Można i tak, ale jako że kupuję będąc i w pracy i w domu
    > (głównie w pracy, bo mam tam szybkie łącze), więc karta
    > przemieszcza się razem ze mną...

    No to noś karteczkę z zapisanym numerem a nie samą kartę.

    >Ponaddto nawet bez podpisu
    > może służyć jako awaryjna karta do bankomatu...

    No to najlepiej ją trzymać bezpiecznie schowaną w domu (np. zaszyta w
    poduszce :)). Wtedy jako awaryjna karta do płatności też się przydac
    może.
    A co do napisu "KARTA KRADZIONA" na pasku jako zabezpieczenie, to tak na
    oko daje 30-40% szansz, ze platnsoc taka karta w sklepie przejdize

    --
    Wojtek Frabiński