  • 1. Data: 2002-04-01 21:33:25
    Temat: Re: inteligo - k. firmowe
    Od: holyboy <h...@N...com>

    ... Zdaje się, że w Pn, 01 kwi 2002 23:25:32 GMT Smart Group napisał
    (a):

    > I jeszcze moje pytanie... moze ktos mi moglby powiedziec, czy fakt
    > , ze po wyslaniu odpowiedniego formularza ( przez internet) wraz z
    > wymagana kopia nadania regonu oraz po rozmowie z konsultantem
    > (potwierdzajacej chec otworzenia firmowego konta inteligo) czekam
    > juz 3 tydzien na przesylke( kurierem) z umowa otwarcia rachunku -
    > czy ten fakt wynika z normalnego trybu otwierania firmowego konta
    > w inteligo? to tak dlugo trwa? pozdrawiam jeszcze serdeczniej

    to nie jest normalne
    ja czekalem pare dni (co prawda dawno to bylo)

  • 2. Data: 2002-04-01 21:54:39
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Smart Group" napisał w wiadomości ...
> [...]
    trybu
    > otwierania firmowego konta w inteligo? to tak dlugo trwa?

    Jeśli czekasz na kubek, to daruj sobie. To nie ten bank.
    ;-))

  • 4. Data: 2002-04-02 09:39:54
    Od: "Smart Group" <s...@w...pl>

    na jaki kubek??? :-)))

  • 5. Data: 2002-04-02 10:46:43
    Od: Maciej R <k...@s...com.pl>

> [...]
    trybu
    > otwierania firmowego konta w inteligo? to tak dlugo trwa?

    Tak, to standard w Inteligo. W dodatku kurier przywozi dokumenty ze złym
    numerem dowodu osobistego i cała operacja się wykłada, tzn nie dochodzi do
    skutku. Straszna kicha, chyba lepiej skorzystać z oferty mBanku (też darmowe
    prowadzenie rachunku). Ja ostatecznie zdecydowałem się na Multibank (9zł
    miesięcznie) i jestem naprawdę zadowolony, przede wszystkim z szybkości
    wykonywanych operacji. Naprawdę rewelacja, a zaliczyłem już w ciągu
    ostatnich lat kilka rachunków bankowych.
    pozdrawiam

    Maciek

  • 6. Data: 2002-04-02 18:31:17
    Od: "Piotr R." <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smart Group" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    trybu
    > otwierania firmowego konta w inteligo? to tak dlugo trwa?

    To nie jest normalne.
    Czasami trzeba ich pogonić.

    Piotr R.

  • 7. Data: 2002-04-02 19:34:03
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > na jaki kubek??? :-)))

    Nasz??

    (Shrek, ja smoka miałem na myśli)

    Wojtek :))))

  • 8. Data: 2002-04-03 08:14:56
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    Ja czekałem 9 dni. O 21 puka kurier. Ja wychodzę spod prysznica zawinięty
    ręcznikiem. Kurier: "Nie dzwoniłem, bo nie wiedziełam kiedy przyjadę, a
    właśnie dzisiaj zebrało się w okolicy kilka przesyłek".
    Regon, NIP, PESEL, nr dowodu i inne dane wpisane poprawnie. Nie zawsze się
    mylą :).
    Robert