  • 1. Data: 2002-04-01 14:23:17
    Temat: nowa strategia "marmurów"!
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Zagrożone konkurencją ze strony banków wirtualnych "marmury" przystąpiły do
    kontrofensywy wykorzystując przewagę konkurencyjną. Nowa strategia polega na
    pełniejszym wykorzystaniu odziałów tradycyjnych przez organizację w nich
    wieczorów kawalerskich, wynajem na koncerty disko-polo i pokazy bielizny
    erotycznej. PKO, BZWBK, Citi, i KB powołały konsorcjum "Byg cyc for all".
    Rzecznik prasowy BCFA oznajmił na konferencji prasowej, że klienci będą mogli
    głosować na najseksowniejszą pracownicę oddziału. Zwyciężczyni z każdego
    tygodnia w piątek pracować będzie w topless. Do kont vip-owskich w promocji
    dodawany będzie masaż tajski.
    Mbank i inteligo wystąpiły do Episkopatu Polski o obronę wartości i do Urzędu
    Ochrony Konkurencji i Konsumenta o wydanie zakazu takiej działalności.
    Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że planują wysyłanie na maile klientów zdjęć
    porno. Mlinki przeszły szkolenie obsługi klienta zgodnie z nową strategią.
    Wygląda to tak: "Och, czekałam na Ciebie... nie każ mi więcej czekać...
    chciałbyś przelać pieniążki? Mmmmm... czy musisz to robić właśnie teraz? No
    dobrze. Poproszę Twój peselek. Nie, nie serdelek misiaczku... peselek... tak,
    tak... mów jeszcze... już prawie Cię mam! Poproszę środkową cyfrę
    sześciocyfrowego telekodu... świetnie... mam Cię, robaczku... pieniążki do
    Karoliny? A kto to jest Karolina?"

  • 2. Data: 2002-04-01 20:41:29
    Temat: Re: nowa strategia "marmurów"!
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>