  • Data: 2002-01-07 13:02:42
    Temat: inteligo i zakupy przez inet
    Od: "Marcin Niewiadomski" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam. Oto fragment FAQ inteligo:

    27. Czy kartą Inteligo Visa Electron mogę płacić w Internecie?

    Kartą Visa Electron Inteligo można dokonywać zakupów w Internecie.
    Korzystanie z tej opcji jest możliwe na tych samych zasadach, jak w
    przypadku płacenia kartami typu "Visa Classic". Przy dokonywaniu transakcji
    należy podać pełny numer karty (16 cyfr), datę ważności karty oraz imię i
    nazwisko jej posiadacza.

    Czyli jezeli ktos zna moje dane i podpatrzy numer mojej karty (to ten numer
    nadrukowany z tyłu?) to moze sobie robic zakupy przez inet ? czy istnieja
    jakies zabezpieczenia.

    pozdr. Marcin