  • 1. Data: 2003-12-11 08:55:12
    Temat: [inteligo] Cała historia rachunku dostępna przez WWW
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_histori
    a_news.htm

    PEŁEN ZAKRES HISTORII
    Funkcjonalność konta Inteligo została rozszerzona o możliwość przeglądania w
    serwisie WWW całej historii rachunku. Aby to zrobić wystarczy zalogować się
    do serwisu WWW i w sekcji "Moje rachunki" wybrać opcję "Historia rachunku".

    Od teraz możesz wyszukać (wydrukować, zapisać na dysku, wysłać faksem lub
    e-mailem) dowolną transakcję dokonaną w przeszłości na każdym z posiadanych
    przez Ciebie rachunków. Aby wyszukiwanie nie zabierało zbyt dużo czasu
    możesz korzystać z jednego lub kilku filtrów wyszukiwania jednocześnie;
    określając typ poszukiwanej transakcji, szacowany przedział czasowy jej
    wykonania lub kwotę.

    Dodatkowo, możesz wybrać inny sposób, w jaki mamy dostarczyć Ci historię
    rachunku: elektronicznie, listownie, faksem. Listownie i faksem możesz
    otrzymać całą historię swojego rachunku, natomiast elektronicznie (na
    wskazany przez Ciebie adres e-mail) możesz zamówić historię z wyłączeniem
    ostatnich 90 dni.

    SZCZEGÓŁY RACHUNKU

    Wprowadziliśmy również możliwość obejrzenia szczegółów każdego rachunku.
    Klikając na nazwę swojego rachunku (w sekcji: "Moje rachunki") otrzymasz
    podstawowe dane o rachunku (np.: numer i rodzaj rachunku, datę otwarcia,
    saldo dostępne, limit debetowy, odsetki etc.), informacje o wyciągach (opcja
    wysyłania wyciągów, częstotliwość generowania wyciągu, data wysyłania
    następnego i ostatniego wyciągu), kartach (typ i numer karty, data ważności
    etc) i obciążeniach (opłaty i podatek).

    Od siebie dorzucę pytanie: Czy możecie wydrukować całą historię rachunku do
    pdfu?

    Krzysztof Zientara

  • 2. Data: 2003-12-11 09:05:59
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    br9bff$1dt0$...@n...atman.pl,
    Krzysztof Zientara <t...@o...pl>:
    > http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_histori
    a_news.htm

    > PEŁEN ZAKRES HISTORII

    Wow! Nawet dziala! Bardzo mila niespodzianka.

    To wyciagi na email juz mi zbedne.
    Czy da sie zrezygnowac z wyciagow bez dzwonienia?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-12-11 10:38:54
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To wyciagi na email juz mi zbedne.
    > Czy da sie zrezygnowac z wyciagow bez dzwonienia?

    Hmmm... W sumie to nie wiem, czy się w ogóle da. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 4. Data: 2003-12-11 10:39:51
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Od siebie dorzucę pytanie: Czy możecie wydrukować całą historię rachunku
    do
    > pdfu?

    Jest wewnętrzny błąd. Jednak wydruk historii i tak będzie ograniczony
    objętościowo.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 5. Data: 2003-12-11 11:05:01
    Od: gzyna <g...@p...pnet.pl>

    Użytkownik Krzysztof Zientara napisał:
> [...]
    > etc) i obciążeniach (opłaty i podatek).
    >

    > Od siebie dorzucę pytanie: Czy możecie wydrukować całą historię rachunku do

    Dzieńdoberek.
    Czy Inteligo obsłuży przeglądarkę(Mozilla)pod Linuxem?
    Dla mnie to ważne,bo poważnie myślę o tym banku.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-12-11 11:09:13
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.>

> [...]

    > do serwisu WWW i w sekcji "Moje rachunki" wybrać opcję "Historia rachunku".

    No wreszcie. Kolejny plus dla Inteligo.

    Bartol

  • 7. Data: 2003-12-11 11:18:08
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "gzyna" <g...@p...pnet.pl> wrote in message

    > Czy Inteligo obsłuży przeglądarkę(Mozilla)pod Linuxem?

    Tak. Tnij cytaty!
    (Cycaty?)
    K.

  • 8. Data: 2003-12-11 12:04:01
    Od: "Beata" <m...@o...pl>

    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm... W sumie to nie wiem, czy się w ogóle da. :-)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > Wojciech Nawara

    Można zrezygnować z wyciągów wysyłanych na email, ale tylko dzwoniąc do
    konsultanta :)
    Pozdrawiam wszystkich klientów Inteligo.

  • 9. Data: 2003-12-11 12:24:07
    Od: gzyna <g...@p...pnet.pl>

    > Tak.

    Dzięki
    Tnij cytaty!
    > (Cycaty?)
    > K.

    Przepraszam.

  • 10. Data: 2003-12-11 12:34:19
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    6...@n...onet.pl,
    Beata <m...@o...pl>:

    > Można zrezygnować z wyciągów wysyłanych na email, ale tylko dzwoniąc
    > do konsultanta :)

    Dzieki. Wlasnie to zrobilem, a przynajmniej taka dyspozycja zostala
    przyjeta.

    --
    Robert