  • 1. Data: 2011-12-27 07:42:50
    Temat: [info] mBank "szaleje" na gruponie - 10% moneyback przez 2 m-c
    Od: xbartx <b...@h...net>

    No i wziął się mBank za nowe "technologie" aby kolejnych klientów
    przyciągnąć ale niestety tylko nowych, także grupowicze wisienek nie
    podjedzą ;)

    http://www.groupon.pl/oferty/warszawa/mbank-lodz/234
    8866

    Przeglądnąłem na szybko regulamin i żadnych kruczków nie znalazłem jeżeli
    chodzi o promocję "MoneyBack II". Z "darmowym" internetem sprawa wygląda
    tak:

    https://static.groupon.pl/20/43/1324637234320.jpg

    czyli to już zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji.

    --
    xbartx