  • 1. Data: 2005-08-30 22:23:27
    Temat: ile z lokaty w mbanku
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    takie teoretyczne pytanko, wkładam 1000 zł na mlokatę w mbanku, najkrótszy
    czas tam to 2 miesiące, ile wyjmuje po tych 2 miesiącach ?

  • 2. Data: 2005-08-30 22:24:54
    Temat: Re: ile z lokaty w mbanku
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > takie teoretyczne pytanko, wkładam 1000 zł na mlokatę w mbanku, najkrótszy
    > czas tam to 2 miesiące, ile wyjmuje po tych 2 miesiącach ?

    ile chcesz
    reszte mozesz zostawic na nastepne 2 miesiace

    kursor

  • 3. Data: 2005-08-30 22:26:57
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    > ile chcesz
    > reszte mozesz zostawic na nastepne 2 miesiace

    Chodziło mi o ile ten 1000 zł się powiększy ;)

  • 4. Data: 2005-08-30 22:35:49
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Chodziło mi o ile ten 1000 zł się powiększy ;)

    Wiem o co ci chodzilo.
    Ale tak sformulowales pytanie, ze sam prowokujesz durne odpowiedzi.
    Zobacz jakie maja tam oprocentowanie i sam sobie oblicz:
    http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=U
    TF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-21,GGLG:en&q=kalkulator+loka

    kursor

  • 5. Data: 2005-08-30 22:46:05
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Damian <d...@o...pl> wrote:

    > Chodzi?o mi o ile ten 1000 z? si? powi?kszy ;)

    Aktualnie mLokata to 4% rocznie, rozliczenie odsetek po koncu okresu
    umownego, czyli po np. dwoch miesiacach bedzie
    1000*(1+(4%*2/12))= 1006.60

    a.

  • 6. Data: 2005-08-30 22:49:40
    Od: Rafał Krupiński <r...@m...com>

    on Tue, 30 Aug 2005 22:46:05 +0000 (UTC) w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Aktualnie mLokata to 4% rocznie, rozliczenie odsetek po koncu okresu
    > umownego, czyli po np. dwoch miesiacach bedzie
    > 1000*(1+(4%*2/12))= 1006.60

    minus podatek :)

    Regards, Rufio
    --
    010 > XMMS now playing PGP: 0xC40BD066
    001 > KMFDM RADIO S/N: 0x00000053

  • 7. Data: 2005-08-31 08:07:10
    Od: "Akcent" <c...@o...pl>

    > 1000*(1+(4%*2/12))= 1006.60

    Albo bardziej łopatologicznie: [(1000 x 0,04) /12] x2

    --
    Ave,
    Piotr

  • 8. Data: 2005-08-31 17:13:10
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    Damian wrote:
    > takie teoretyczne pytanko, wkładam 1000 zł na mlokatę w mbanku, najkrótszy
    > czas tam to 2 miesiące, ile wyjmuje po tych 2 miesiącach ?

    Bedzie to lokata na 61 dni
    czyli wybierzesz dokładnie 1005,38

    pozdrawiam
    Ralf