  • 1. Data: 2003-10-08 17:16:37
    Temat: ile się czeka na ..
    Od: "stary wiesniak TT" <w...@o...pl>

    ... wpływ środków z likwidacji rejestu funduszy w mBanku ?
    Ktoś już to przerabiał ?

  • 2. Data: 2003-10-08 20:02:25
    Temat: Re: ile się czeka na ..
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > ... wpływ środków z likwidacji rejestu funduszy w mBanku ?
    > Ktoś już to przerabiał ?

    ja czekalem jeden dzien
    ale np. SEB4 mozna umozyc tylko w srode

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 3. Data: 2003-10-08 20:49:08
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Oct 2003 19:16:37 +0200, "stary wiesniak TT"
    <w...@o...pl> napisał(a):

    >... wpływ środków z likwidacji rejestu funduszy w mBanku ?
    >Ktoś już to przerabiał ?

    Byla na tej grupie swego czasu dosc obszerna dyskusja na ten temat,
    niestety przeze mnie zainicjowana. :-(

    Wnioski sa dwa: zalezy od funduszu, zwykle min. 2 dni, oporny nawet 5,
    a teoretycznie do 7 dni. Z tego powodu zrezygnowalem z tej zabawy,
    bo jak na moj gust ta droga jest zbyt powolna. Mozna szybciej,
    pomojajac mBank...

    --
    Adek
    http://www.paliwa.tutaj.pl/index.php