  • 1. Data: 2007-02-20 23:27:40
    Temat: "hakowanie" procedur bankowych - citi
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    To że procedury są durne w bankach to wiem pewnie nie tylko ja. A to
    moja przygoda z citi. Postanowiłem wypróbować konto citi-direct.
    Wypełniam formularz na stronie a tu error - zła miejscowość wpisz
    poprawnie nazwę. Jak się później okazało nie może być w nazwie
    miejscowości spacji - oskar dla twórcy formularza! Wysłałem bez spacji
    ale echo. Po tygodniu zadzwoniłem na partyline trochu muzyczki
    posłuchałem i się dowiedziałem żeby użyć "_" albo "-" jako, że "_" nie
    działał (dalej błędna miejscowość użyłem "-"). Czekam znowu 4 dni ale
    echo to znowu wypełniłem formularz. Dwa dni robocze minęły i nic - może
    do namoli nie dzwonią? ;) W końcu przy chyba 4 albo 5 wypełnieniu
    zwróciłem uwagę na zapis u góry i obrałem nową taktykę. Idę założyć
    konto w oddziale i przerobię je na direct - na partyline powiedzieli, że
    sprytny jestem a Pan konsultant podzieli się pomysłem z innymi. Wbijam
    do oddziału a tam Pan "pierwsze słyszę" więc już dałem za wygraną i
    mówię żeby zadzwonił na partyline i się w końcu dogadali. O dziwo jest
    happy end w piątek założyłem citi-konto w poniedziałek zadzwonili
    podpisać papiery na przemianowanie - teraz czekam co dalej.
    Stawiam tezę, że ten kto wymyśla te procedury na pewno nie zamierza z
    nich korzystać :)
    Podobnie było w multi jak przenosiłem konto. Proszę przynieść wyciąg z
    poprzedniego konta. Przyniosłem. Ale jest nie podpisany przez kogoś z
    banku?! Podpisałem. Ale nie napisali, że to Pana konto?! - na każdym
    prawie wpisie przewija się moje nazwisko.Znowu poszedłem dopisali. Ale
    każda strona musi być podpisana! - myślałem, że ich rozszarpię jak to
    usłyszałem ale jako, że musiałem zmienić konto zacisnąłem zęby i
    spytałem się czy nie trzeba aby tego jeszcze poświęcić w Rzymie? Nie
    trzeba się okazało.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski