  • 1. Data: 2007-02-21 07:39:02
    Temat: WBK - zmiana numeru telefonu - paranoja
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Witajcie

    Chciałem sobie zmienić numer telefonu przypisany do konta w WBK-u.
    Wypełniłem więc formularz z poziomu konta i poprosiłem o zmianę

    Rano dostałem odpowiedź:

    "Szanowny Kliencie,

    Uprzejmie informuje, że numer telefonu dla usługi smsKod można zmienić
    tylko
    i wyłącznie w dowolnej placówce naszego banku. Nie ma możliwości zmiany
    tego
    numeru w żaden inny sposób.

    Z poważaniem

    Michał Markiewicz

    Zespół Doradców Usług Bankowości Elektronicznej
    Departament Bankowości Bezpośredniej - Direct Banking
    Bank Zachodni WBK S.A."

    Czyli mam zapychać ekstra do oddziału tylko po to by zrobić to co w każdym
    normalnym Banku można sobie samemu zmienić w ustawieniach konta. Gratuluję
    WBK-owi podejścia do klienta

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 2. Data: 2007-02-21 07:53:17
    Temat: Re: WBK - zmiana numeru telefonu - paranoja
    Od: f...@o...eu

    a pytanie mam do Ciebie
    masz podpisaną umowę o usługi bankowości elektornicznej?
    masz
    a masz tam wpisany numr kom?
    masz
    i jest tam Twój podis?
    jest
    no więc potrzebny jest on również do zmiany...bo jak Ci sms-kod nie przyjdne to
    dopiuero bedziesz robił halo...

  • 3. Data: 2007-02-21 07:54:54
    Od: f...@o...eu

  • 4. Data: 2007-02-21 08:07:27
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Czyli mam zapychać ekstra do oddziału tylko po to by zrobić to co w każdym
    > normalnym Banku można sobie samemu zmienić w ustawieniach konta. Gratuluję
    > WBK-owi podejścia do klienta

    A co masz do oddzialu banku 800km?

    Numer tel służący do autoryzacji przelewów jest bardzo istotny i dobrze,
    że nie można go sobie ot tak zmieniać.
    Bank ma rację dbając w ten sposób o bezpieczeństwo depozytów
    zgromadzonych przez klientów.

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-02-21 08:07:56
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    f...@o...eu napisał(a):

    > no więc potrzebny jest on również do zmiany...bo jak Ci sms-kod nie przyjdne to
    > dopiuero bedziesz robił halo...

    Równie dobrze może nie przyjść z powodu padu bramki sms

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2007-02-21 08:08:26
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko
    > i wyłącznie w dowolnej placówce naszego banku. Nie ma możliwości zmiany

    Ten bank to relikt przeszłości, a obsługa jest na poziomie żenującym - w
    tym tygodniu zamykam tam konto które oworzyłem jakies 15lat temu (jeszcze
    w BZWBK).

    BTW byłem kiedyś porozmawiać o kredycie hipotecznym. Rozmawiałem ze
    specjalistką od tych kredytów. Powiedzialem jej że będę brał kredyt za 3
    mce. Pani dała mi wizytówkę a ja jej swoje namiary.
    jakis miesiąc temu napisałem do niej maila, dzwoniłem i zostawilem
    wiadomość dla niej w banku (bo nie mogła podejść do telefonu) że chce
    porozmawiać konkretnie o kredycie.
    0 kontaktu - nie dali mi szansy...
    bye bye BZWBK na szczęście nie jesteście jedyni na rynku.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2007-02-21 08:15:18
    Od: f...@o...eu

    zgadam się

  • 8. Data: 2007-02-21 08:29:06
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-02-21 09:07, RobertS stwierdził, że:
    > A co masz do oddzialu banku 800km?

    Czyli co, po to aktywujesz bankowość internetową, żeby do oddziału biegać?

    > Numer tel służący do autoryzacji przelewów jest bardzo istotny i dobrze,
    > że nie można go sobie ot tak zmieniać.

    A cóż za problem autoryzować jego zmianę kodem SMS? Oczywiście poza tym,
    że musiałbyś przez chwilę posiadać dwa numery telefonu.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 9. Data: 2007-02-21 08:39:04
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Czyli co, po to aktywujesz bankowość internetową, żeby do oddziału biegać?

    z taką zmianą jak najbardziej, to nie jest zwykłe autoryzowanie przelewu...
    bank dba o bezpieczenstwo klientow i o to sie czepiacie?

    mam konto w BZ WBK i jest bardzo dobre, obsluga rowniez chociaz w
    oddziale bylem tylko dwa razy: podpisac umowe i odebrac karte platnicza
    (mialem takie zyczenia, aby ja w tam odebrac)

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2007-02-21 08:53:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-02-21 09:39, RobertS stwierdził, że:

    > z taką zmianą jak najbardziej, to nie jest zwykłe autoryzowanie przelewu...
    > bank dba o bezpieczenstwo klientow i o to sie czepiacie?

    O to, że to IMO bez sensu. Po co utrudniać życie userom?

    > mam konto w BZ WBK i jest bardzo dobre, obsluga rowniez chociaz w
    > oddziale bylem tylko dwa razy: podpisac umowe i odebrac karte platnicza
    > (mialem takie zyczenia, aby ja w tam odebrac)

    A widocznie komuś się nie chce chodzić do oddziału. Ma takie życzenie,
    aby tam nie chodzić.
    Z ciekawości, jak to jest w innych bankach z tymi kodami? Też trzeba
    biegać do oddziału żeby zmienić telefon?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl