    From: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: gielda 2008
    Date: Fri, 19 Jun 2009 02:17:48 +0000

    Czy ktoś używa tego programu? Zainstalowałem demo i muszę przyznać, że dla
    mnie rewelacja. Wszystkie wykresy w jednym miejscu, analiza fundamentalna,
    automatyczna wycena spółek, narzędzia analizy technicznej, odnośniki do
    stron www, zarządzanie portfelem i wiele więcej. Do tej pory próbowałem to
    wszystko zebrać szukając po wielu różnych stronach, ale był to proces bardzo
    nieefektywny. Program nie jest tani, ale da się ten koszt przeboleć. Czy
    ktoś może podzielić się swoimi doświadczeniami?