  • 1. Data: 2009-07-08 15:46:09
    Temat: getin przegial... (lokata codzienna)
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    dzis znow zmieniono reguly zakladania lokaty codziennej, ograniczono ilosc
    mozliwych do zalozenia lokat z 3 do 1

  • 2. Data: 2009-07-08 15:58:44
    Temat: Re: getin przegial... (lokata codzienna)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarcinF" <m...@i...pl> wrote in message
    > dzis znow zmieniono reguly zakladania lokaty codziennej, ograniczono ilosc
    > mozliwych do zalozenia lokat z 3 do 1

    Zapewne nowoczesnemu systemowi Getinu naliczanie odsetek zajmuje wiecej niz
    16h dziennie ;).

    MK

  • 3. Data: 2009-07-08 15:59:44
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > dzis znow zmieniono reguly zakladania lokaty codziennej, ograniczono ilosc
    > mozliwych do zalozenia lokat z 3 do 1

    Ależ dynamika zmian - za chwilę będzie jedna na 3 dni... :) Albo tylko 1000
    pierwszych osób dziennie...

  • 4. Data: 2009-07-08 16:02:53
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    MarekZ wrote:

    > Ależ dynamika zmian - za chwilę będzie jedna na 3 dni... :) Albo tylko
    > 1000 pierwszych osób dziennie...

    powinni utworzyc specjalna infolinie gdzie podawane bylyby zmiany
    oferty z ostatnich 15 minut :)

  • 5. Data: 2009-07-08 16:05:06
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MarekZ" <b...@a...pl> wrote in message
    > Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ależ dynamika zmian - za chwilę będzie jedna na 3 dni... :) Albo tylko
    > 1000 pierwszych osób dziennie...

    A nie lepiej bylo podniesc oprocentowanie dla 7-dni, mniej naliczania, a
    zaradni klienci otworzyliby sobie troche lokat, bez calej reklamy i
    przyciagania osob nie zorientowanych na podatkach.

  • 6. Data: 2009-07-08 16:19:25
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    MarcinF napisał(a) w wiadomości: ...
    >dzis znow zmieniono reguly zakladania lokaty codziennej, ograniczono ilosc
    >mozliwych do zalozenia lokat z 3 do 1

    Byłem pierwszy!
    DZwoniłem przed południem na infolinię, żeby rozwiać wątpliwości
    co do tych trzech. A tu pani twierdzi, że przed chwilą się zmieniło.
    nie mam już wątpliwości...
    To sie nazywa "budowa wokół produktu społeczności sieciowej". :)
    Cały czas trzeba trzymać rękę na pulsie...
    Konkurs: zgadnij co zrobimy jutro z tą lokatą? Zgromadzone w konkursach
    punkty możesz wymienić na talon na ćwierć lokaty...

    Arek

  • 7. Data: 2009-07-08 16:21:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> napisał w
    wiadomości news:h32gtu$ubp$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Konkurs: zgadnij co zrobimy jutro z tą lokatą? Zgromadzone w konkursach
    > punkty możesz wymienić na talon na ćwierć lokaty...

    Dla dotychczasowych posiadaczy mogliby wprowadzić prawa poboru nowych
    lokat...

  • 8. Data: 2009-07-08 19:01:20
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 8 Lip, 17:59, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Ależ dynamika zmian - za chwilę będzie jedna na 3 dni... :) Albo tylko 1000
    > pierwszych osób dziennie...

    Mam lepszy koncept: codziennie rano sierotka Marysia losuje w którym
    oddziale można otworzyć lokatę 1-dniową. Na dodatek: żeby otworzyć
    lokatę 1-dniową trzeba zaciągnąć kredyt w wysokości lokaty.
    Trzeba by jakiś tytuł przyznać Getinowi - taki bank to rzadkość w
    dzisiejszych czasach :-)

  • 9. Data: 2009-07-08 19:08:26
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "MarcinF" <m...@i...pl> wrote in message
    > dzis znow zmieniono reguly zakladania lokaty codziennej, ograniczono ilosc
    > mozliwych do zalozenia lokat z 3 do 1

    pewnie dostali pismo od Rostowskiego ze jutro moze im sie skończyc eldorado
    i zamiast zezwolenia na łączenie z Noble czeka ich spowiedź w "nadzorze"
    bankowym.
    Szybka reakcja, nie ma co.
    george

  • 10. Data: 2009-07-08 19:21:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > dzis znow zmieniono reguly zakladania lokaty codziennej, ograniczono ilosc
    > mozliwych do zalozenia lokat z 3 do 1

    teraz jestem tak wkur..... na getina
    że token eurobanku przestał mi przeszkadzać