  • 1. Data: 2009-07-08 11:28:00
    Temat: KK Silver Lotnicza z PayPass w Aliorze
    Od: "Thomas" <n...@m...com>

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=93,Karta-Kredytowa-
    Silver-Lotnicza

    Ostro szaleją :)

    Szkoda, że nie zrobili normalnych KK z PayPass.

  • 2. Data: 2009-07-11 08:39:04
    Temat: Re: KK Silver Lotnicza z PayPass w Aliorze
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 8 Lip, 13:28, "Thomas" <n...@m...com> wrote:
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/w...

    > Ostro szaleją :)
    >
    > Szkoda, że nie zrobili normalnych KK z PayPass.

    nie jestem pewny,a le chyba walutowe mogą byc PayPass - ale może to
    bug na stronie

    http://www.aliorbank.pl/pl/klienci_indywidualni/kont
    a_osobiste/konto_walutowe/wizerunki_kart

  • 3. Data: 2009-07-11 11:00:06
    Od: BK <b...@g...com>

    On 11 Lip, 10:39, plusz <p...@g...com> wrote:

    yjne/aktualnosci/w...

    > nie jestem pewny,a le chyba walutowe mogą byc PayPass - ale może to
> [...]

    Debetowki do wszystkich kont moga byc z pay pass, dodatkowo daja
    mozliwosc placenia w necie [wypukle sa].

    Tu kolega pisal o kredytowce, a faktycznie z pay pass jest chyba tylko
    lotnicza.