  • 1. Data: 2007-09-04 13:14:47
    Temat: ge money bank
    Od: czp <c...@o...info>

    Jak traktują swoich klientów? Myślę o przeniesieniu hipokredytu do nich.
    W przypadku kredytu w CHF jaka marża jest dobra (dla mnie). Wartość
    nieruchomości w stosunku do kwoty kredytu ok. 3:1.

    pozdrawiam
    czp

  • 2. Data: 2007-09-04 13:20:04
    Temat: Re: ge money bank
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    czp <c...@o...info> napisał(a):
> [...]
    > W przypadku kredytu w CHF jaka marża jest dobra (dla mnie). Wartość
    > nieruchomości w stosunku do kwoty kredytu ok. 3:1.

    zalezy od kwoty kredytu oraz tego jaka masz zdolnosc kredytowa, generalnie
    GE to mocno niefajny bank, sporo roznych dodatkowych kosztow
    okolokredytowych...

  • 3. Data: 2007-09-04 14:54:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    czp wrote:
    > Jak traktują swoich klientów? Myślę o przeniesieniu hipokredytu do nich.
    > W przypadku kredytu w CHF jaka marża jest dobra (dla mnie). Wartość
    > nieruchomości w stosunku do kwoty kredytu ok. 3:1.

    dopóki płacisz to dobrze.
    Z tym, że cholernie drogo, bo oni wymyslają tysiące dodatkowych opłat za
    każde pierdnięcie.

  • 4. Data: 2007-09-04 19:56:49
    Od: "rzeka3m" <(wytnijto)rzeka3m@epfwytnijto.pl>

    przytoczcie jakie, gdyz jako pracownik tego banku ja niewidze jakis
    dodatkowych kosztow, oprocz przekroczenia wskaznika ltv jaki jest w kazdym
    banku

  • 5. Data: 2007-09-04 20:11:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Wrz, 21:56, "rzeka3m" <(wytnijto)rzek...@epfwytnijto.pl> wrote:
    > przytoczcie jakie, gdyz jako pracownik tego banku ja niewidze jakis
    > dodatkowych kosztow, oprocz przekroczenia wskaznika ltv jaki jest w kazdym
    > banku

    Tak OT

    Kiedy bedzie cos wiadomo na temat nowej oferty w malym BPH? Czy raczej
    (jak dlugo?) nie bedzie sie zmieniac?

    A pytanie juz do GeMoney - dlaczego nie sa dostepne w internecie wasze
    TOiP ? Niedawno chyba byly i znikly - chodzi o KK.

  • 6. Data: 2007-09-04 21:05:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    rzeka3m wrote:
    > przytoczcie jakie, gdyz jako pracownik tego banku ja niewidze jakis
    > dodatkowych kosztow, oprocz przekroczenia wskaznika ltv jaki jest w kazdym
    > banku

    juz wywalilem papiery do koszta, ale
    dostalem kiedys (jakies dwa lata temu) oferte pozyczki 5000 zl na zdaje
    sie 20%, potem było wymienione opłata za rozpatrzenie, miesieczna oplata
    za zarzadzanie, miesieczna opłata za ubezpieczenie i w efekcie
    efektywne oprocentowanie wyszlo 59%.
    Uśmiechnąłem się i papiery wylądowały w koszu.

  • 7. Data: 2007-09-04 21:25:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Wrz, 23:05, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > za zarzadzanie, miesieczna opłata za ubezpieczenie i w efekcie
    > efektywne oprocentowanie wyszlo 59%.
    > Uśmiechnąłem się i papiery wylądowały w koszu.

    No wlasnie takie takie banki jak gemoney, sigmabank cetelembank i
    jeszcze kilka dziwnych nie podaja zadnych informacji (ewentualnie
    tylko wybrane) z TOiP na sronach, zeby nie bylo mozliwosci spokojnego
    przeanalizowania i porownania oferty.
    Tylko "umow sie z doradca".

    Az mam ochote (tylko szkoda mi tych "doradcow" ) sprosic
    przedstawicieli kilku takich bankow na ta sama godzine i przprowadzic
    wspolne porownanie ofert - bo innej mozliwosci nie daja.

  • 8. Data: 2007-09-05 09:30:26
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    witek pisze:

> [...]
    > za zarzadzanie, miesieczna opłata za ubezpieczenie i w efekcie
    > efektywne oprocentowanie wyszlo 59%.
    > Uśmiechnąłem się i papiery wylądowały w koszu.

    Ja natomiast mam u nich kredyt hipoteczny od ponad roku i nie zauważyłem
    (jeszcze? ;>) żadnych ukrytych opłat, a tych które są w cenniku
    czy umowie, nie jest wcale dużo na tle innych banków.
    Szybko rozpatrzyli mój wniosek, terminowo wypłacają wszystkie transze
    i jak na razie nie mogę złego słowa o nich powiedzieć.
    Jedyne, co mnie wkurza, to że nie mają serwisu internetowego
    dla kredytów hipotecznych i wszelkie informacje trzeba uzyskiwać
    przez telefon, jak za króla Ćwieczka. ;)

    ch.

  • 9. Data: 2007-09-05 20:43:29
    Od: "rzeka3m" <(wytnijto)rzeka3m@epfwytnijto.pl>

    prosze tabela oplat i prowizji