  • 11. Data: 2010-02-18 12:09:27
    Temat: Re: gdzie wysoki % na bezprowizyjnym ROR?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 17 Feb 2010 22:21:06 +0100, zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
    napisał(a):

> [...]
    > nastepujące warunki:
    >
    > bezpłatne prowadzenie rachunku,
    > bezpłatna karta bankomatowa,
    > bezprowizyjne wypłaty z bankomatów BGŻ oraz wysoki % na rachunku.
    >
    > absolutnie niepotrzebne są przelewy, dostęp www, telefoniczny, oferta
    > kredytowa itp. sprawy.
    >
    > jak na razie "najbliższy ideału" jest BGŻ i to nie dlatego że ma dobrą
    > ofertę ale że inne banki mają jeszcze gorsze warunki...
    >
    > bo 1zł plan internetowy plus 3zł debetówka, i praktycznie zerowy % na
    > ROR to żadna rewelacja. Koszt łączny wynosi 4zł/mies.

    Może coś z oferty w banku pocztowym albo Alior, bo będzie jeszcze
    dodatkowo pakiet ubezpieczeń co być może i nawet się realnie przyda -
    jeżeli będzie działać tak jak to napisali ;)

    Xenocide

  • 12. Data: 2010-02-18 20:24:45
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 17.02.10 22:21, z...@o...pl pisze:
    > czy koledzy i koleżanki znają bank, którego ROR
    > spełniałby łącznie 4 nastepujące warunki:

> [...]

    Citi Gold.
    Za free ;)

    --
    Pete

  • 13. Data: 2010-02-19 11:32:19
    Od: "UHF" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    z...@o...pl napisał(a):

    [..]

    Jeśli senior o którym mowa wypłaca te drobniaki w bardzo regularny sposób, a
    średnia kwota wypłat jest mniej więcej stała w czasie, to można zrobić coś
    takiego - założyć mu konta w DB i Eurobanku. Wpływy niech trzyma w EB, na
    którym ustalasz mu stałe zlecenia przelewu (np. raz czy dwa razy w tygodniu)
    na DB, skąd może sobie kartą we wszystkich bankomatach wypłacać. A jeśli
    zrobi się sekwencje wypłat EB oszczędnościowy->EB online->DBnet to jeszcze
    belkowe odpadnie. Wiem że maksymalnie przekombinowane, ale jednocześnie
    zoptymalizowane pod kątem oprocentowania (trochę mniej niż 4,85% bez belki)i
    kosztów (zerowe).

    pozdrawiam