  • 1. Data: 2013-03-05 22:10:18
    Temat: gdzie ulokować kasę?
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Wiem, wiem.... było nie raz ale warunki tak szybko się zmieniają....

    Dzisiaj wróciła mi kasa z lokaty na 3 m-ce w Polbanku.... było na 6,4% a
    teraz proponują 4%... umówiłem się na spotkanie w Noble Bank ale coś mi się
    wydaje że to będzie strata czasu /chociaż zaznaczyłem że nie interesują mnie
    inne produkty oprócz zwykłej, prostej lokaty/

    Można prosić o pomysły? Zastanawiam się nad takim:
    http://www.skbank.pl/elokata24

    Ma ktoś lepszy pomysł?

  • 2. Data: 2013-03-05 22:46:01
    Temat: Re: gdzie ulokować kasę?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek S." napisał w wiadomości grup
    .pl...

[...]

    ---------------------------------
    dobrze celujesz SKbank, ale te lokaty(przez wnioski) sa na zmienny procent,
    jak masz oddział, gdzies w poblizu to zaloz konto internetowe i wtedy lokata
    na 3-m ze stalym oprocent-6,4% przez bankowosc internetowa.
    Inne rozwiazanie to 4-m na 5,5% w Aliorze (bardziej dostepne)
    Z Klonami Getina daj sobie spokoj, bo beda wciskali lokate opakowana w
    polise (konczace sie w 2014 polisolokaty zostana prawdopodobnie
    opodatkowane)

  • 3. Data: 2013-03-05 22:55:56
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Z Klonami Getina daj sobie spokoj, bo beda wciskali lokate opakowana w
    > polise (konczace sie w 2014 polisolokaty zostana prawdopodobnie

    Dzięki za info, marka Getin bardzo mi obrzydła po "przygodach" mojego kolegi
    ... nie pamiętam nazwy produktu ale głośna sprawa w całym kraju, pozwy
    zbiorowe itd.... a że otworzyli punkt Aliora w CH w którym niestety i tak
    bywam w sumie codziennie zorientuję się w ofercie...

  • 4. Data: 2013-03-06 01:25:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jarek S." 51365f3c$0$1301$6...@n...neostrada.pl

    > [..] umówiłem się na spotkanie w Noble Bank ale
    > coś mi się wydaje że to będzie strata czasu [..]

    Na pewno wiemy tylko to, że każdy z nas umrze
    i to, że rozmowa z klonownicą jest stratą czasu. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2013-03-07 15:02:14
    Od: a...@g...pl

    Jarek S. wrote:

> [...]
    > się wydaje że to będzie strata czasu /chociaż zaznaczyłem że nie
    > interesują mnie inne produkty oprócz zwykłej, prostej lokaty/

    meritum acz 5% jedynie

    Coś jeszcze jest?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 6. Data: 2013-03-07 15:10:28
    Od: d...@i...eu

    PBP 5,1 % 3 mies.

  • 7. Data: 2013-03-07 15:33:06
    Od: a...@g...pl

    a...@g...pl wrote:

    > meritum acz 5% jedynie

    wróć, 5% na oszczędnościowym

    5.25% na lokacie

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 8. Data: 2013-03-07 15:35:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    a...@g...pl napisał(a) :

    > wróć, 5% na oszczędnościowym
    >
    > 5.25% na lokacie

    5,00 od paru dni.
    Odśwież stronę.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 9. Data: 2013-03-07 15:42:49
    Od: Aetius <c...@g...com>

    Alior 5,5%. Wymaga niestety wizyty w oddziale. Szybka piłka - mnie zajęło 10 minut.

  • 10. Data: 2013-03-07 23:31:50
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Aetius" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Alior 5,5%. Wymaga niestety wizyty w oddziale. Szybka piłka - mnie zajęło 10
    minut.

    Ale ty było dzisiaj... od jutra już tylko 5% :)