  • 1. Data: 2013-03-04 21:15:36
    Temat: zamknięcie konto w GO/OO - jak praktycznie?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    czy ktoś z was próbował zamknąć tam konto? jak wygląda procedura?
    wiem, że w stacjonarnym oddziale GNB zrobić tego nie można czyli
    pozostaje wysyłka dokumentów...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2013-03-04 21:27:28
    Temat: Re: zamknięcie konto w GO/OO - jak praktycznie?
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-03-04 21:15, RobertS pisze:
    > witam
    >
    > czy ktoś z was próbował zamknąć tam konto? jak wygląda procedura?
    > wiem, że w stacjonarnym oddziale GNB zrobić tego nie można czyli
    > pozostaje wysyłka dokumentów...

    Wysylasz poleconym wypowiedzenie ramówki na adres
    Getin Noble Bank SA
    Biuro Alternatywnych Kanałów Sprzedaży
    jeszcze 10 dni i mogą mnie cmoknąć ;P
    - oczywiscie bumeranga nie udalo sie zalozyc od ~19-tej a wczesniej
    byla blokada srodkow

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-03-04 22:26:51
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 04.03.2013 o 21:15 RobertS <b...@x...pl> pisze:

    > witam
    >
    > czy ktoś z was próbował zamknąć tam konto? jak wygląda procedura?

    tak, od ponad pół roku jestem szczęśliwym nieposiadaczem konta w GO,
    aczkolwiek w dalszym ciągu mogę się zalogować do ichniejszego systemu.
    procedurę opisałem w wątku z 27.10.2012.

    [sas]

  • 4. Data: 2013-03-04 22:40:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > tak, od ponad pół roku jestem szczęśliwym nieposiadaczem konta w GO,
    > aczkolwiek w dalszym ciągu mogę się zalogować do ichniejszego systemu.
    > procedurę opisałem w wątku z 27.10.2012.
    >
    > [sas]

    a możesz przypomnieć?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-03-04 22:45:37
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 04.03.2013 o 22:40 RobertS <b...@x...pl> pisze:

    > a możesz przypomnieć?

    z wpisu z 27.10.2012:

    ==============
    Ponad dwa miesiące temu wysłałem listem poleconym wypowiedzenie umowy do
    GO, mniej więcej o takiej treści:

    "Wypowiedzenie umowy
    Ja niżej podpisany ... wypowiadam umowę ramową o udostępnianiu bankowości
    telefonicznej i internetowej - witryna getinonline.pl i wykonywaniu
    czynności bankowych, umowa nr ... zawarta w dniu ... z GETIN NOBLE Bankiem
    SA w Warszawie, z zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia."

    Po kilku dniach od wysłania tego pisma zadzwonił do mnie konsultat i
    potwierdził moją dyspozycję.

    [...]

    [sas]