  • 1. Data: 2009-02-15 20:07:26
    Temat: gdzie się wynieść z mBanku ?
    Od: "mirek" <m...@o...pl>

    gdzie szukać konta o podobnej - internetowej - funkcjonalności,
    braku opłat za prowadzenie i przelewy a jednoczesnie o wyższym
    oprocentowaniu ?
    bo emax nawet plus mbanku to kpina ...

  • 2. Data: 2009-02-15 20:19:52
    Temat: Re: gdzie się wynieść z mBanku ?
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 15 lut 2009 o 21:07 GMT, mirek napisał(a):

    > gdzie szukać konta o podobnej - internetowej - funkcjonalności,
    > braku opłat za prowadzenie i przelewy a jednoczesnie o wyższym
    > oprocentowaniu ?
    > bo emax nawet plus mbanku to kpina ...

    Bylo z 10 razy w ostatnim czasie

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]

  • 3. Data: 2009-02-15 20:28:20
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 15 Lut, 21:19, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Bylo z 10 razy w ostatnim czasie

    Po Aliorze to najbardziej popularny temat dyskusji na tej grupie :)

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 4. Data: 2009-02-16 04:53:29
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent mirek nadaje:

    > gdzie szukać konta o podobnej - internetowej - funkcjonalności,
    > braku opłat za prowadzenie i przelewy a jednoczesnie o wyższym
    > oprocentowaniu ?
    > bo emax nawet plus mbanku to kpina ...

    Nigdzie. Po co się wynosić skoro tylko eMax+ ci przeszkadza? Nic
    lepszego nie znajdziesz a skoro potrafisz wykonać przelew to świat lokat
    jest otwarty. Korzystaj.

  • 5. Data: 2009-02-16 08:35:04
    Od: k...@o...pl

    On 16 Lut, 05:53, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:

    > Nigdzie. Po co się wynosić skoro tylko eMax+ ci przeszkadza? Nic
    > lepszego nie znajdziesz a skoro potrafisz wykonać przelew to świat lokat
    > jest otwarty. Korzystaj.

    Jednak po coś wymyślono konta oszczędnościowe. Lokata to inwestycja na
    dłużej( w szerokim pojęciu słowa dłużej). Podręczne oszczędności też
    trzeba gdzieś trzymać("podręczne" nie zawsze znaczy małe) . Natomiast
    mBank do tego się średnio nadaje(niskie oprocentowanie + tylko jedna
    wypłata gratis)

  • 6. Data: 2009-02-16 09:41:23
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Użytkownik nadaje:

> [...]
    > trzeba gdzieś trzymać("podręczne" nie zawsze znaczy małe) . Natomiast
    > mBank do tego się średnio nadaje(niskie oprocentowanie + tylko jedna

    To miło i wygodnie jest trzymać wszystkie jajka w jednym koszyczku i
    liczyć że ten nasz, jeden jedyny bank bedzie miał wszystkie produkty na
    najwyższym poziomie a reszta banków będzie robiła dla niego jedynie
    nieistotne tło. Niestety, ciężkie czasy nastały i trzeba myśleć
    samodzielnie. Korzystać z jednych ofert i unikać innych. Na szczęście
    jest wybór.
    Walka o 2% zysku rocznie w walucie która straciła 50% swojej wartości w
    ciągu pół roku to sztuka dla sztuki i zajęcie dla hobbystów. Jednak
    jeśli ktoś lubi to znajdzie dla siebie atrakcyjniejsze warunki i
    powinien z nich skorzystać. Jednak takiej oferty, przebijającej
    wszystkie inne we wszystkich dziedzinach nie ma.
    mBank, mimo gęby którą mu się dorabia, to wciąż bank z dobrą ofertą
    podstawową a w połączeniu z wybranymi usługami z innych banków tworzy
    całkiem zgrabny pakiet.

  • 7. Data: 2009-02-16 09:53:03
    Od: k...@o...pl

    On 16 Lut, 10:41, "JanKo" <b...@m...tu> wrote:

    > mBank, mimo gęby którą mu się dorabia, to wciąż bank z dobrą ofertą
    > podstawową a w połączeniu z wybranymi usługami z innych banków tworzy
    > całkiem zgrabny pakiet.

    podstawową. "konto oszczędnościowe" można mieć gdzie indziej i jak
    rozumiem o to było pytanie.

    Waluty się zmieniają w jedną i drugą stronę. Nie ma sensu się
    przejmować "nie będę oszczędzał w złotówkach bo złotówka spada" w
    końcu złotówki są tu najważniejsze bo w Polsce mieszkamy. Waluty to
    zawsze ryzyko, tak samo, można powiedzieć, że lokaty nie maja sensu
    skoro można inwestować na giełdzie/forexie?

  • 8. Data: 2009-02-16 09:58:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Lut, 10:53, k...@o...pl wrote:

    > podstawową. "konto oszczędnościowe" można mieć gdzie indziej i jak
    > rozumiem o to było pytanie.

    Dokladnie.
    Ja np. mam operacje i pieniadze w Eurobanku.
    Z tym, ze tam nie ma funkcjonalnosci, ktore ma mbank i moga dla kogos
    byc bardzo wazne - np. nie zrobimy online przelewu zagranicznego oraz
    nie obsluzy polecenia zaplaty.

  • 9. Data: 2009-02-16 14:21:02
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 16 Feb 2009 10:41:23 +0100, JanKo napisał(a):

    > Walka o 2% zysku rocznie w walucie która straciła 50% swojej wartości w
    > ciągu pół roku to sztuka dla sztuki i zajęcie dla hobbystów.

    A ile straciła złotówka względem złotówki?

    Jak ostatnio sprawdzałem, to dalej mieszkałem w Polsce i zarabiałem w PLN.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2009-02-16 15:43:45

    mirek <m...@o...pl> napisał(a):
    > gdzie szukać konta o podobnej - internetowej - funkcjonalności, braku opłat
    za prowadzenie i przelewy a jednoczesnie o wyższym oprocentowaniu ?

    Alior, e-getin, Eurobank - spory wybór masz