  • 1. Data: 2005-08-14 12:00:15
    Temat: gdzie najlepsze konto dolarowe (dla indywidualnych)?
    Od: "djdurak" <d...@g...pl>

    gdzie mozna zalozyc najlepsze konto dolarowe?
    najlepsze tj.:
    - brak lub jak najnizsza oplata wstepna
    - szybko
    - niskie lub zadnych oplat
    - niskie prowizje
    - z karta platnicza, poprzez ktora bez problemu mozna placic przez internet
    - brak wymogu terminowych konkretnych wplat (bedzie jedna wplata kilka tys.
    USD i potem cisza przynajmniej przez dlugi czas)

    jesli nie wszystkie, to chociaz czesc z tych rzeczy mogloby miec na takim
    koncie miejsce : ).

    dzieki wielkie za pomoc

  • 2. Data: 2005-08-14 12:39:04
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    djdurak wrote:
    > gdzie mozna zalozyc najlepsze konto dolarowe?
> [...]
    (...)
    > - brak wymogu terminowych konkretnych wplat (bedzie jedna wplata kilka tys.
    > USD i potem cisza przynajmniej przez dlugi czas)

    mozesz $ schowac w skarpecie :-D
    Powyzsze warunki spelnione.

    NMSP
    --
    elephanto

  • 3. Data: 2005-08-14 14:20:43
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

> [...]
    > USD i potem cisza przynajmniej przez dlugi czas)
    >
    > jesli nie wszystkie, to chociaz czesc z tych rzeczy mogloby miec na takim

    multibank, ale chyba bez karty do rachunku walutowego -sprawdź jeszcze

    pzdr
    j.

  • 4. Data: 2005-08-14 14:46:33
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    jst wrote:
    > multibank, ale chyba bez karty do rachunku walutowego -sprawdź jeszcze

    ano bez karty.
    Warunki z karta spelniaja BPH i Pekao SA, ale za to wiekszosci pozostalych
    wtedy nie wypelnia ;)

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 5. Data: 2005-08-14 14:47:10
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > ano bez karty.
    > Warunki z karta spelniaja BPH i Pekao SA, ale za to wiekszosci
    > pozostalych wtedy nie wypelnia ;)

    heheh - tak sobie pomyslalem - "niech Pan idzie do Ery - tam takie maja" :D

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 6. Data: 2005-08-14 18:41:34
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > - niskie lub zadnych oplat
    > - niskie prowizje
    > - z karta platnicza, poprzez ktora bez problemu mozna placic przez
    [..]

    Osobiscie uzywam Visy Classic dolarowej w Pekao SA, rocznie 10 USD, nie
    mialem z nia nigdy zadnych problemow mimo archaicznego sposobu dzialania.
    Archaicznego, bo:
    - nie jest widoczna w pekao24, trzeba dzwonic zeby uzyskac saldo
    - nie jest podpieta do rachunku walutowego, z rachunku mozna ja jedynie
    zasilic
    - wyplata z tej karty to dobre kilkadziesiat minut stania w pekao

    Lepiej zorganizowany pod tym wzgledem jest BPH, gdzie karta podpieta jest
    bezposrednio do rachunku walutowego - a wiec spelnia chyba wiekszosc Twoich
    wymagan.

    A mi sie marzy, zeby MultiBank wprowadzil taka VC dolarowa pod rachunek
    walutowy, wtedy do Pekao SA to sie przejde jedynie pozamykac te rachunki,
    ktorych kazali mi naotwierac by te karte uzyskac (jako nowy klient musialem
    jeszcze zdeponowac 150 USD blokady na koncie walutowym by ja uzyskac).

    Stiwi.