  • 1. Data: 2005-08-13 08:20:57
    Temat: Visa Classic Pekao
    Od: "Marcin B." <sp**yogin**am@astercity.net>

    Witam i zapytuje:

    Jestem zainteresowany uzyskaniem karty debetowej Visa Classic (zlotowej).
    Poniewaz informacje zawarte na stronie banku Pekao sa skromne mam kilka
    dodatkowych pytan:

    1. Czy jest to karta wypukla (czy mozna nia placic np. w internecie oraz w
    imprinterach)?
    2. Czy roczna oplata za karte pobierana jest z Eurokonta czy ze specjalnego
    rachunku powiazanego z karta? Co sie dzieje w wypadku spowodowania debetu -
    braku wystarczajacych srodkow na koncie aby uiscic roczna oplate?
    3. Czy specjalny rachunek powiazany z karta widoczny jest w serwisie
    Pekao24?
    4. Czy wplaty na specjalny rachunek powiazany z karta dokonane z serwisu
    Pekao24 odbywaja sie w czasie rzeczywistym (online) czy sesjami Elixiru?
    5. Jakie zaswiadczenia trzeba przedstawic zeby dostac ta karte?

    Pzdr,
    Vlad

  • 2. Data: 2005-08-14 04:21:57
    Temat: Re: Visa Classic Pekao
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Marcin B. wrote:

    > 1. Czy jest to karta wypukla (czy mozna nia placic np. w internecie oraz w
    > imprinterach)?
    tak

    > 2. Czy roczna oplata za karte pobierana jest z Eurokonta
    nie, karta w ogóle nie jest powiązana z kontem i nie musisz mieć u nich
    konta, aby ją dostać. Aczkolwiek Eurokonto powoduje, że szybciej się to
    załatwia i mniej trzeba wpłacić na początek.

    > czy ze specjalnego
    > rachunku powiazanego z karta?
    obciążana jest bezpośrednio karta.

    Co sie dzieje w wypadku spowodowania debetu -
    > braku wystarczajacych srodkow na koncie aby uiscic roczna oplate?

    masz minus na karcie, pokryty z pierwszej wpłaty na kartę.
    Jak się wkurzą, to zamkną kartę.

    > 3. Czy specjalny rachunek powiazany z karta widoczny jest w serwisie
    > Pekao24?

    Nie

    > 4. Czy wplaty na specjalny rachunek powiazany z karta dokonane z serwisu
    > Pekao24 odbywaja sie w czasie rzeczywistym (online) czy sesjami Elixiru?

    A tego nie wiem.
    Jest to rachunek prowadzony w CKC z ich numerem rozliczniowym, a numer
    rachunku jest numerem karty.
    Jeżeli działa to tak samo jak przelewy między oktami to powinno być online.

    > 5. Jakie zaswiadczenia trzeba przedstawic zeby dostac ta karte?

    Pytaj konkretnie w oddziale już nie pamiętam.
    Ale miałem eruokonto, wieć oprócz podpisania wniosku i wpłacenia (a
    właściwie obciążenia eurokonta) kwotą początkową nic więcej nie chcieli.

  • 3. Data: 2005-08-14 07:23:15
    Od: "Marcin B." <sp**yogin**am@astercity.net>

    "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> wrote in message

    > Pytaj konkretnie w oddziale już nie pamiętam.
    > Ale miałem eruokonto, wieć oprócz podpisania wniosku i wpłacenia (a
    > właściwie obciążenia eurokonta) kwotą początkową nic więcej nie chcieli.

    OK dzieki. Jeszcze 2 pytania:

    Czy jestes pewien ze karty nie widac w Pekao24? Ktos pisal na tej grupie ze
    ma Pekao24 i ma podglad karty.

    Jezeli tak nie jest to jak spowrotem przelac pieniadze ze specjalnego
    rachunku powiazanego z karta na Eurokonto? Trzeba dzwonic lub isc do
    oddzialu?

    Pzdr,
    Vlad

  • 4. Data: 2005-08-14 11:33:04
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    mowię jak jest z kartą debetową pekao shell

    > 1. Czy jest to karta wypukla (czy mozna nia placic np. w internecie oraz w
    > imprinterach)?

    tak

> [...]
    > specjalnego rachunku powiazanego z karta? Co sie dzieje w wypadku
    > spowodowania debetu - braku wystarczajacych srodkow na koncie aby uiscic

    opłata z eurokonta, w przypadku braku kasy robią Ci niedozwolony debet na
    eurokoncie i blokują kartę ...

    > 3. Czy specjalny rachunek powiazany z karta widoczny jest w serwisie
    > Pekao24?

    to nie jest specjalny rachunek tylko widoczna jest karta i jej aktualne
    saldo

    > 5. Jakie zaswiadczenia trzeba przedstawic zeby dostac ta karte?

    jak masz eurokonto to chwila w placówce ... i decyzja w ciągu kilku dni

    > Pzdr,
    > Vlad

    pozdr
    @dams

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 5. Data: 2005-08-14 14:56:33
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>

    Marcin B. napisał(a) w wiadomości: <42feedbd$0$15473$f69f905@mamut2.aster.pl>...

    odp.:
    1. tak, (tak, tak)
    2. z rach. karty, nidozwolony debet (naliczą % i mogą zastrzec kartę)
    3. do niedawna "jeszcze nie"; można dzwonić do CKC z pytaniem o saldo
    i ostatnie transakcje (pytają o dane z dowodu os., adres koresp.)
    4. z okienka teoretycznie: przed 13.00 - na karcie jutro, po 13.00 - na
    karcie pojutrze, w praktyce chyba zawsze po "nocnym przetwarzaniu w
    CKC" czyli ok. 2.00 w nocy dnia następnego; z PEKAO24 podobnie,
    chyba, że CKC już jest "on-line"

    5. żadnych zaświadczeń, eurokonto/a'vista/lokata zwiększa szanse
    wydania; Na początek wpłata 150 zł, możesz
    wydają max w 2 do 3 tyg., można ekspresowo za ekstra opłatą.

    >Czy jestes pewien ze karty nie widac w Pekao24? Ktos pisal na tej grupie
    > ze ma Pekao24 i ma podglad karty.

    Jest podgląd innych kart. Visa Classic miała być. Pytaj innych.

    >Jezeli tak nie jest to jak spowrotem przelac pieniadze ze specjalnego
    >rachunku powiazanego z karta na Eurokonto? Trzeba dzwonic lub isc do
    >oddzialu?

    W oddziale. Kiedyś trwało to 1 do 2 dni. Szybciej wypłacisz z bankomatu
    PEKAO (nie wiem, czy jest limit dzienny). Na telefon nie wiem...
    Domyślam się, że chcesz nią płacić w sieci...

    Poza tym:
    -potrafią zgubić reklamację na drodzze PEKAO->CKC (brać kopie)
    -zagraniczne reklamacje (transakcji w necie też) mogą trwać do
    roku; podobno MC w Europie do 3 mies.
    -zastrzegają karty, gdy ustalą, że miała kontakt z trefnym bankomatem
    (nawet za granicą)
    -Classic wydają na 3 lata; jak ci się znudzi po roku lub 2 to mozna
    oddać kilka dni przed upływem rocznicy - nie pobiorą opłaty; ale
    przed 3. rocznicą to min 30 dni wcześniej bo już szykują następną...

    ArtB

  • 6. Data: 2005-08-14 18:31:08
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Czy jestes pewien ze karty nie widac w Pekao24? Ktos pisal na tej grupie
    > ze ma Pekao24 i ma podglad karty.

    Niestety nie ma podgladu na 100% bo sam uzywam takiej karty tylko walutowej.
    Mimo dzisiejszych technologii w pekao dalej wszystko na odwrot, pekao sobie,
    a CKC sobie - szlag Cie trafi przy wyciaganiu wiekszej gotowki z tej karty w
    pekao - kilka procedur i telefonow babki z banku przy finalnym pojsciem do
    kasy i dokonaniem wyplaty...

    Stiwi.

  • 7. Data: 2005-08-14 18:32:31
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > to nie jest specjalny rachunek tylko widoczna jest karta i jej aktualne
    > saldo

    Bzdura, w pekao24 nie jest widoczny rachunek karty Visa Classic ani jej
    aktualne saldo.

    Stiwi.

  • 8. Data: 2005-08-14 19:16:30
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Bzdura, w pekao24 nie jest widoczny rachunek karty Visa Classic ani jej
    > aktualne saldo.

    napisałem wyraźnie że mówię jak jest w przypadku pekao shell debetówki !!

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 9. Data: 2005-08-14 19:28:48
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Czy u nas jeszcze ktokolwiek używa imprintery ?

  • 10. Data: 2005-08-14 22:32:16
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ddo5sr$kop$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Czy u nas jeszcze ktokolwiek używa imprintery ?

    Taksówkarze.

    Amnesiak