  • 1. Data: 2002-11-28 05:36:15
    Temat: ekarta z mBanku za granica - Anglia
    Od: "Krzysiek_Crack" <a...@k...chip.pl>

    Witajcie

    Krotkie pytanko : czy e-karta z mBanku bez problemu zaplace w interentowych
    sklepach w Anglii ?
    Mial ktos juz takie doswiadczenia ?
    Przepraszam jezeli juz setki razy bylo, ale na prawde nie mam zupelnie czasu
    na przegladanie archiwow. Prosze o wyrozumialosci .

    pozdr.
    KRzysiek

  • 2. Data: 2002-11-28 08:33:12
    Temat: Re: ekarta z mBanku za granica - Anglia
    Od: "slaga" <g...@N...gazeta.pl>

    w zeszłym tygodniu płaciłem i wszystko było OK.

  • 3. Data: 2002-11-28 18:32:05
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Krzysiek_Crack
    > Krotkie pytanko : czy e-karta z mBanku bez problemu zaplace w
    interentowych
    > sklepach w Anglii ?
    > Mial ktos juz takie doswiadczenia ?

    W amazon.co.uk zapłacisz.