  • 1. Data: 2002-11-27 22:52:43
    Temat: logowanie Inteligo - certyfikat
    Od: c...@i...pl

    Informacja o certyfikacie przy logowaniu do Inteligo: Ten certyfikat
    wygasl lub nie uzyskal jeszcze waznosci - ktos wie o co chodzi?

    Tomek

  • 2. Data: 2002-11-28 02:02:11
    Temat: Re: logowanie Inteligo - certyfikat
    Od: "KK" <k...@g...pl>

    <c...@i...pl> wrote in message
    > Informacja o certyfikacie przy logowaniu do Inteligo: Ten certyfikat
    > wygasl lub nie uzyskal jeszcze waznosci - ktos wie o co chodzi?

    Zmieniali serwer i troche w aplikacji i trafiles na pechowy moment. U mnie
    teraz wszystko jest OK. Zreszta poczytaj sobie na stronie inteligo. Trzeba
    przyznac, ze Inteligo przyspieszylo i to znacznie.
    kk