  • 1. Data: 2002-11-27 19:47:58
    Temat: Polityka lokalizacji
    Od: "Marcin Kalbarczyk" <x...@x...pl>

    Witam
    Mam pewna prosbe. Otoz poszukuje wiadomosci na temat polityka
    lokalizacji instytucji finansowej. W sumie najbardziej interesuje mnie
    konkretny przyklad czyli czym sie kieruje np. PKO BP przy wyborze
    lokalizacji swojego oddzialu. Troche teorii (ale nie za wiele ) znalazlem w
    ksiazkach. Ale bylo tam tego strasznie malo. Dodatkowo przjerzalem gazety
    "Media i Marketing","Reasekuracja&Re", "Marketing w praktcye" z ostatnich
    kilku lat i tram rowniez nic nie znalazlem. Oczywisciw wyszukiwarki rowniez
    nie zaoferowaly nic konkretnego. I tu moje pytanie do grupy czy wiedza gdzie
    moglbym znalesc taki przyklad (czy to w sieci czy gazecie), bede dozgonnie
    wdzieczny.
    Marcin Kalbarczyk
    e-mail: m...@o...pl
    gg#: 889632