  • Data: 2009-04-28 09:09:54
    Temat: ebgz aktywacja dostepu?
    Od: "Marcin K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    22-ego czyli 6 dni temu zalozylem plan aktywny w BGZ. Tego samego dnia
    wyslalem wieczorem wniosek o dostep w ebgz. Do dnia dzisiejszego
    dostep mam nieaktywny.
    Teledezinformacja (w piatek 24-ego) mowiła ze nie moze konkretnie
    mojej osoby zidentyfikowac bo nie dostalem jeszcze numeru AKD ale ze
    dostep powinienem miec aktywny na pewno w ciagu doslownie kilku godzin
    albo po weekendzie bo to pracownik musi moj wniosek zaakceptowac.
    Dzisiaj znowu dzwonie ta sama spiewka o niemoznosci sprawdzenia mojego
    wniosku ale ze napewno za chwil kilka bedzie dostep aktywny. Na
    wyslana wczoraj prosbe e-mailem o informacje kiedy bede mogl sie
    dostac do sowjego rachunku - zero odzewu.
    Ja sie o ten rachunek nie prosilem, poniekad zostalem zmuszony, ale
    skoro juz to chcilabym byc sprawnie obslugiwany.
    Czy mam sie przyzwyczaic ze w tym banku takie procedury to norma i
    bede sie denerwowal przy kazdej probie kontaktu z nimi?