  • 1. Data: 2002-12-10 17:59:18
    Temat: eKarta - mniej niz zero
    Od: t...@f...onet.pl (Jacek Sitowski)

    Mam kłopot ze zrozumieniem mechanizmu rozliczania transakcji
    dokonywanych przy użyciu eKarty. Panie-mLinki też nie potrafiły mi
    wyjaśnić przyczyn następującego zajścia, które spotkało mnie już dwa
    razy.
    Załadowałem eKartę kwotą X, w sumie na eKoncie była kwota o kilka
    złotych większa niż X, więc te kilka złotych widniało jako środki
    dostępne. Po rozliczeniu transakcji na kwotę Y (mniejszą o kilkadziesiąt
    złotych od X), kwota, która powinna była zostać na subkoncie eKarty,
    powiększana była o kilka złotych, w efekcie na środkach dostępnych
    pojawiał się kilkuzłotowy debet. Nie mogę zrozumieć, jakim cudem
    dochodziło do spadku środków dostępnych poniżej zera, skoro kwota
    transakcji była niższa zarówno od sumarycznej kwoty na eKoncie, jak i
    kwoty, którą załadowana była eKarta.

    Jacek Sitowski

  • 2. Data: 2002-12-10 20:02:08
    Temat: Re: eKarta - mniej niz zero
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Sitowski" <t...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dochodziło do spadku środków dostępnych poniżej zera, skoro kwota
    > transakcji była niższa zarówno od sumarycznej kwoty na eKoncie, jak i

    Witam,
    tak sie zdarza gdy nie moga "dobrac do pary" wstepnej blokady po autoryzacji
    i rekordu rozliczeniowego. Po kilku dniach wraca do normy.

    pozdrawiam

    Rysiek

  • 3. Data: 2002-12-10 21:29:36
    Od: t...@f...onet.pl (Jacek Sitowski)

    W dniu Tue, 10 Dec 2002 21:02:08 +0100, "RysioPysio" <a...@t...pl>
    napisał(a):

    >tak sie zdarza gdy nie moga "dobrac do pary" wstepnej blokady po autoryzacji
    >i rekordu rozliczeniowego.

    Aha, już rozumiem. Dziękuję, RysiuPysiu.

    Jacek Sitowski