  • 1. Data: 2012-11-09 01:17:35
    Temat: Kantor Alior - kod rekomendacyjny
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Chce zalozyc sobie konto w kantor.aliorbank.pl.
    Czy ktos z Was kto ma juz tam konto moze podrzucic kod rekomendacyjny?

    PS
    Z grupy Aliora mam konto jedynie w Alior Sync.
    Czy uda sie rejestracja z wybraniem opcji, ze jestem juz klientem Alior
    Banku?
    Czy wplace funty w oddziale Aliora za free? (rozumiem, ze bilonu nie
    przyjmuja)

  • 2. Data: 2012-11-09 17:25:59
    Temat: Re: Kantor Alior - kod rekomendacyjny
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-09 01:17, Q pisze:
    > Chce zalozyc sobie konto w kantor.aliorbank.pl.
    > Czy ktos z Was kto ma juz tam konto moze podrzucic kod rekomendacyjny?

    Bardzo proszę :) 0OTA6PAT388F

    > Czy wplace funty w oddziale Aliora za free? (rozumiem, ze bilonu nie
    > przyjmuja)

    Tak, ale tylko papierki ;)

  • 3. Data: 2013-11-17 20:52:13
    Od: G <g...@k...pl>

    Sam skorzystałem z kodu polecającego powyżej i ja poproszę o użycie mojego.
    https://kantor.aliorbank.pl/register/personal?recomm
    endation=YSV4ERTBWZ32

  • 4. Data: 2015-03-24 19:13:20
    Od: g...@k...pl

    Polecam alior kantor. Szczególnie darmowe karty walutowe do bezpłatnych wypłat za
    granicą. Ja wysyłam pieniądze rodzinie w UK.

    Polecam założenie konta YSV4ERTBWZ32

  • 5. Data: 2015-04-23 18:24:31
    Od: q...@g...com

    wykorzystałem wcześniejszy kod więc polecam teraz swój, zapraszam do skorzystania

    0712U9RORN3G

  • 6. Data: 2015-05-05 18:26:41
    Od: Kuba D <-...@t...com>

    Podałem przy rejestracji kod przedpiścy, zatem polecam się ze swoim: MZR2ESJ2ZMRJ

    Pozdrawiam,

    KD

  • 7. Data: 2015-10-13 16:07:49
    Od: " 666" <...@...6>

    Podobnie kod przedpiścy wpisany, teraz kolej na kolejny kod rekomendacyjny:
    F7D7WNZMYPJ2

    -----
    ps.com...

  • 8. Data: 2015-12-30 10:59:27
    Od: Kuba D <-...@t...com>

    W dniu wtorek, 13 października 2015 16:07:40 UTC+2 użytkownik 666 napisał:
    > Podobnie kod przedpiścy wpisany,
    A dziękuję bardzo, właśnie wpłynęło.
    Niech się darzy!
    KD