  • 1. Data: 2009-06-17 14:13:09
    Temat: działa mBank on-line?
    Od: "dink" <news@_n_o__s_p_a_m_dink.pl>

    bo u mnie: Z przykrością informujemy, że wystąpiły problemy komunikacji z
    systemem informatycznym domu inwestycyjnego. Za związane z tym niedogodności
    serdecznie przepraszamy.
    Aby wrócić do części off-line serwisu inwestycyjnego mBanku wybierz przycisk
    'Powrót'.

    a z chęcią bym kupił PKN :-)

    --
    dink.
    Toyota MR2 Club Poland - www.mr2.pl

  • 2. Data: 2009-06-17 16:52:36
    Temat: Re: działa mBank on-line?
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    dink wrote:

> [...]
    > niedogodności serdecznie przepraszamy.
    > Aby wrócić do części off-line serwisu inwestycyjnego mBanku wybierz

    No niestety nie działa. Ostatnio coraz częściej im się to zdarza. Mówię to z
    przykrością, bo bardzo lubię ten bank, ale inwestycję ograniczam już tylko
    do funduszy i obligacji. Przenoszę się z akcjami do DM Boś SA, zwłaszcza, że
    w mBanku nie da się pograć na kontraktach, ani na NC.