  • 1. Data: 2007-01-02 06:30:24
    Temat: dopłata do odsetek
    Od: "news" <p...@p...onet.pl>

    Witam. Przeczytałem wczoraj, że właśnie od stycznia wszedł w życie program
    dopłaty do odsetek przez rząd. Jak na razie podobno podpisana jest umowa
    tylko z PKO BP. Jak myślicie warto w ogóle tym sobie zawracać głowę, albo
    czekać aż będą umowy z następnymi bankami? Jak na razie nie mogę nigdzie
    znaleść opinii na ten temat.

  • 2. Data: 2007-01-02 06:31:16
    Temat: Re: dopłata do odsetek
    Od: "news" <p...@p...onet.pl>

    oczywiście chodzi o kredyt mieszkaniowy

  • 3. Data: 2007-01-02 12:39:40
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "news" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zawracać głowę, albo czekać aż będą umowy z następnymi bankami? Jak
    > na razie nie mogę nigdzie znaleść opinii na ten temat.

    Czytałeś ile jest ograniczeń aby z tego skorzystać?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 4. Data: 2007-01-02 13:42:33
    Od: "news" <p...@p...onet.pl>

    > Czytałeś ile jest ograniczeń aby z tego skorzystać?
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > P.

    Tak czytałem, http://www.bgk.pl/fundusze/rns/rns_kredytobiorcy.jsp i jako,
    że chcę kupić mieszkanie w Tarnowie to raczej bym się załapał. Największa
    przeszkoda to maksymalna cena za metr kw. a w Tarnowie jeszcze nie są tak
    strasznie drogie mieszkania jak w innych większych miastach. Tylko właśnie
    to dopiero początek tych dopłat i nie wiem czy warto poczekać jeszcze troche
    aż inne banki też podpiszą umowę, czy brać w PKO BP.

  • 5. Data: 2007-01-02 15:51:56
    Od: "Ryba" <t...@b...tlen.pl>

> [...]
    > to dopiero początek tych dopłat i nie wiem czy warto poczekać jeszcze troche
    > aż inne banki też podpiszą umowę, czy brać w PKO BP.

    Witam

    Ja na ten kredyt czekalem od wakacji, kiedy to pojawily sie pierwsze
    glosy o tych doplatach. Niestety nie doczekalem sie, chociaz
    wydaje mi sie ze spelnialbym warunki. Zalapalem sie na ulge odsetkowa.

    W tarnowie wielkosc wskaźnika przeliczeniowego kosztu odtworzenia 1 m2
    powierzchni użytkowej budynków mieszkalnych:
    - dla woj. małopolskiego, z wyłączeniem miasta Krakowa -

    w kwocie 2 525 na okres 6 miesięcy, od dnia 1 października 2006 r.

    W tamtym roku spokojnie mozna bylo znalezc mieszkanie nowe za ok 2 tys.
    teraz wiem ze pewna spoldzielnia buduje za 2,8 tys.

    A mozesz mi powiedziec jakie warunki daje PKO BP?
    Bo na ich stronie nie widze takich informacji.

    Ryba

  • 6. Data: 2007-01-03 06:46:10
    Od: "news" <p...@p...onet.pl>

    > A mozesz mi powiedziec jakie warunki daje PKO BP?
    > Bo na ich stronie nie widze takich informacji.
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Ryba

    Na razie wiem tylko tyle
    http://www.expander.pl/expander/index.jsp?place=Lead
    2&news_cat_id=22&news_id=11650&layout=2&page=text