  • 1. Data: 2007-01-01 15:47:51
    Temat: kk- przelewy
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    Czy oprócz kk Citibanku, karty innch banków mają możliwość przelewania
    pieniędzy a traktowane jest to jako transakcja bezgotówkowa.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-01-01 15:56:38
    Temat: Re: kk- przelewy
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Jerry napisał(a):
    > Czy oprócz kk Citibanku, karty innch banków mają możliwość przelewania
    > pieniędzy a traktowane jest to jako transakcja bezgotówkowa.
    > Pozdrawiam.
    >
    > --

    Getinbank
    BZWBK
    Polbank EFG

  • 3. Data: 2007-01-02 10:13:16
    Od: "maciej j." <m...@p...onet.pl>

    Getinbank
    BZWBK
    Polbank EFG

    ktory z tych bankow wyda karte bez formalnosci typu zaswiadczenie o
    zarobkach itd. mam karte mbanku z limitem 5 tys. i chcialbym dostac druga w
    innym banku tylko wlasnie zeby miala funkcje przelewow.

    pozdrawiam
    maciej

  • 4. Data: 2007-01-02 10:55:41
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    maciej j. napisał(a):
> [...]
    > zarobkach itd. mam karte mbanku z limitem 5 tys. i chcialbym dostac druga w
    > innym banku tylko wlasnie zeby miala funkcje przelewow.

    Do Getina przeniesiesz swoją kartę bez formalności z takim samym
    limitem.
    Do BZWBK też, ale oni mają listę banków z których przenoszą
    kartę bez formalności. Sprawdź sobie na ich stronie internetowej.
    Polbank EFG wyda Ci kartę bez formalności z limitem 1000 PLN.

  • 5. Data: 2007-01-02 10:59:21
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > kartę bez formalności. Sprawdź sobie na ich stronie internetowej.
    > Polbank EFG wyda Ci kartę bez formalności z limitem 1000 PLN.

    ale autor wątku nie chce zamieniac karty tylko otrzymac druga, w bzwbk
    bez zaswiadczenia karty nie dostaniesz, w Getin przelewy sa, ale...TYLKO
    w oddziale banku, Polbank wyda karte jw
    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2007-01-02 11:32:57
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    RobertS napisał(a):

    > ale autor wątku nie chce zamieniac karty tylko otrzymac druga, w bzwbk
    > bez zaswiadczenia karty nie dostaniesz, w Getin przelewy sa, ale...TYLKO
> [...]

    Pytał jak dostanie kartę bez zaświadczenia, więc podałem jak
    dostanie bez zaświadczenia.
    W BZWBK kartę dostaniesz bez zaświadczenia, pod warunkiem, że
    przenoszona karta jest wydana przez jeden z kilku banków, które mają
    podobne kryteria scoringu co BZWBK, lista banków na stronie BZWBK.
    Poszukaj sobie informacji.
    Autor wątku nie pytał, czy chce kartę z przelewami przez internet,
    więc przelewy w pracówce też mieszczą się w kategorii przelewów.

  • 7. Data: 2007-01-02 17:07:12
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    Dziękuję za wszystkie informację.
    Rzeczywiście nie sprecyzowałem dokładnie swojego pytania.
    Nie chciałbym przenosić karty kredytowej Citibanku do innej firmy tylko
    uzyskać drugą o podobnych parametrach.
    Pozdrawiam.