  • 11. Data: 2004-07-12 13:49:12
    Temat: Re: doładowanie gsm w sez@mie bph??
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

    > Na razie to wszystko diabli wzięli i dzisiaj widzę stan konta z 28. czerwca,
    > a w historii widzę transakcje z 9. lipca... Wczoraj w bankomacie jeszcze
    > dziwniejsze cuda widziałem, więc już w ogóle nie wiem co myśleć :-/
    >
    > Oczywiście na infolinii zero konsultantów...

    Ale jajca. A juz chcialem BePeHahahahaha pochwalic za nowe, wreszcie
    sensowne, powiadomienie mailem.

    Poza tym u mnie teraz jakos wszystko dobrze wyglada. Moze sie odetkalo i
    ruszylo.

    Bartol

  • 12. Data: 2004-07-12 14:07:06
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Poza tym u mnie teraz jakos wszystko dobrze wyglada. Moze sie odetkalo i
    > ruszylo.

    Odetkało się gdzieś tak przed 14, a kaszana była totalna...

    Jacek

  • 13. Data: 2004-07-14 07:21:29
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2004 15:49:12 +0200, Bartol Partol napisał(a):

    > Ale jajca. A juz chcialem BePeHahahahaha pochwalic za nowe, wreszcie
    > sensowne, powiadomienie mailem.

    No właśnie, nie wiem w końcu co z tym powiadomieniem o zmianie salda - jak
    na razie nie pojawiło się żadno, nawet w "historii powiadomień". Czy komuś
    w ogóle to powiadomienie mailem o zmianie salda działa? Jeśli tak - to w
    jakich sytuacjach i z jakim opóźnieniem?

    > Poza tym u mnie teraz jakos wszystko dobrze wyglada. Moze sie odetkalo i
    > ruszylo.

    Tak, odetkało się - ale jak pisałem wtedy to była masakra :) Stan konta
    sprzed 2 tygodni, ale historia aktualna... do tego środki dostępne na karcie
    kredytowej - 0zł...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 14. Data: 2004-07-14 11:42:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

> [...]

    > w ogóle to powiadomienie mailem o zmianie salda działa? Jeśli tak - to w
    > jakich sytuacjach i z jakim opóźnieniem?

    Jak przyszedl przelew to najpierw przylazla informacja o tym fakcie.
    Onlajn w czasie rzeczywistym, czyli nie wiem ile to czekalo (mail
    wypelzl byl i przypelzl o 12.43). 40 minut pozniej przypelzla informacja
    o zmianie salda. Czyli pelen onlajn a'la BePeHahahaha. Dzisiaj sprawdze
    jak o dziala w przypadku karty.

    Bartol