  • 1. Data: 2006-11-21 22:15:30
    Temat: dobry (tani) kredyt na samochod
    Od: "kris" <k...@r...pl>

    Witam,

    Pilnie poszukuje banku, w ktorym jak najkorzystniej otrzymam kredyt na
    uzywany samochod (badz zwykly kredyt gotowkowy).
    Kwota kredytu: 25 000 PLN, okres splat 4 lata. Wklad wlasny 0 PLN. W moim
    banku rata wynioslaby mnie ponad 700 PLN.
    Szukam korzystniejszej oferty.
    Posiadam stala prace, zarobki 6 000 PLN brutto.
    Niestety nie mam czasu na przegladanie i szukanie ofert.

    Z gory dziekuje za pomoc i informacje.

    Kris

  • 2. Data: 2006-11-21 22:20:58
    Temat: Re: dobry (tani) kredyt na samochod
    Od: "kris" <k...@r...pl>

    I jeszcze jedno, w ostatecznosci moze byc kredyt na 6 lat.

  • 3. Data: 2006-11-22 09:21:57
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    kris wrote:
> [...]
    > Szukam korzystniejszej oferty.
    > Posiadam stala prace, zarobki 6 000 PLN brutto.
    > Niestety nie mam czasu na przegladanie i szukanie ofert.

    700 PLN to nie jest zla oferta. Ciekawe jeszcze jaka prowizja.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2006-11-22 14:32:40
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Witaj,
    Jeżeli rata wychodzi Ci na poziomie 700 zł za 25 tys na 4 lata to masz
    jakieś 14% i 3% prowizji wliczonej w kredyt. Wszystko zależy od tego ile lat
    ma samochód. Banki czasami na samochody do 3-4 lat mają podobne warunki jak
    na nowe. Czyli ok 8% w PLN.
    Jeżeli samochód jest starszy polecam kredyt gotówkowy w PKOBP, tzw SSK
    (szybki serwis kredytowy). Wychodzi taniej. Ze swoimi zarobkami możesz
    założyć złote konto w PKOBP (ok 14 zł/mc) wtedy dostaniesz gotówkę za ok 8%
    + 1,5-2% prowizji.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek