  • 1. Data: 2009-09-09 19:31:10
    Temat: dobra porzyczka z Gdaniska czyli SKARBIEC
    Od: Karol Meszka <k...@g...com>

    ZTEGO CO WYCZYTAŁEM to nic dobra porzyczka zgdaniska czyli skarbiec to
    dopiero cwaniaki i złodzieje jak chciałem kredyt to wyrolowali mnir
    na5400 ale ta sprawa trafi do sądu ja imtego nie daruje takich jak ja
    jest setki amorze tysiacena wet wurzedzie ohrony konnnnsumenta maja
    swoich ludzi i kto miteraz pomorze a potrzebuje 55000 na splate
    zobowiązan i nie mam skad porzyczyc z bankow nie mogę za krutko
    prowadze firme

  • 2. Data: 2009-09-09 20:21:35
    Temat: Re: dobra porzyczka z Gdaniska czyli SKARBIEC
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-09-09 21:31, Karol Meszka pisze:
> [...]
    > swoich ludzi i kto miteraz pomorze a potrzebuje 55000 na splate
    > zobowiązan i nie mam skad porzyczyc z bankow nie mogę za krutko

    Ten tutaj przebija Kolinę :]

  • 3. Data: 2009-09-09 20:55:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Karol Meszka"
    j.googlegroups.com

    [ciach]

    Pisz chłopcze zrozumiale w swoim ojczystym języku. Obcokrajowcy lepiej od
    ciebie się z otoczeniem ludzkim komunikują niż ty.

  • 4. Data: 2009-09-09 21:20:46
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 9 Wrz, 21:31, Karol Meszka <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > swoich ludzi i kto miteraz pomorze a potrzebuje 55000 na splate
    > zobowiązan  i nie mam skad porzyczyc z bankow nie mogę za krutko

    Ja na takie teksty reaguję tylko w jeden sposób:
    'Report Spam' (używam Google Reader). Może następnym razem Google
    uwolni mnie od wątpliwej jakości tekstów Karola Meszka ?